"Ne beraber mi duş alacağız?"Kafamı aşağı yukarı salladığımda Jimin dil çıkarttı. "çok beklersin." onu kendime çekerek alnını anlıma yasladığımda sağ elimle yanağını kavramıştım.
"O dilini ısırırım senin!" dedim tehlikeli bir ses tonuyla, gözlerinden çok ıslak büyük dudaklarına bakarak konuşmuştum.
"Isır" dedi omuz silkerek. Baş parmağım alt dudağına çarptı ve onu usul usul okşadım.
Islak kıyafetler fazladan rahatsız edici geliyordu. Üzerimi bir çırpıda çıkarttım ve Jimin'de benim gibi çıkarmaya çalıştı , beceremedi. Üzerini çıkarmasına yardım ederken kulağına kışkırtıcı tonda fısıldadım.
"Emerim de" dilini kastettiğimi anlayınca alt dudağını ısırdı.
"Em ne olacak?" dişleri alt dudağına saplı olduğu için sesi tıslama gibi çıkmıştı. Onu kucağıma aldım ve duş kabinine bırakıp suyu ayarladım ardından kabinin kapaklarını kapatıp Jimin'i duşa kabinin camına yasladım.
"Sonra dilini yutarım bir daha vermem" dudağını okşadığım parmağıma dilini değdirerek sırıttı.
"verme" dudaklarına küçük bir öpücük bırakıp geri çekildim ardından iç çamaşırına kadar tüm ıslak kıyaferlerinden gözüm dönmüş gibi kurtuldum. İkimizde tamamen çıplak kaldığımızda kalp ağrım aklımdan tamamen çıkmıştı.
Göğüslerimiz tıpkı körük gibi inip inip kalkıyor birbirine değip cayır cayır yanıyordu.
Yavaşça kenetlendim dudaklarımızı çıplak bedenlerimizin teması artınca boğukça inledi ve dişlerini dudaklarıma geçirdi. Dudaklarımızı ayırıp sertçe çenesini tuttum ve ağzını açmasını sağladım , diline dilimi değdirdiğimde dışarı çıkarmıştı. Söz verdiğim gibi dilini ısırdım ve emdim.
Jimin'in büyüyen aletine elimi attığımda beni itledi. Nefes nefese kalmıştık.
Gözlerim dolmuştu ve suçlu hissetmiştim. Halimi umursamadan çıkmak için duşa kabinin kapağına elimi uzattım.
Elimin üzerine bir el daha gelince yutkundum, kendini bana bastırıyordu. Kulağıma yaklaştı ve kulak mememi dişleri arasına sıkıştırarak kulağıma doğru inledi.
Dudakları elmacık kemiğimde gezerken hafifçe dişleyince kontrolun ona geçmesi için ittiğini idrak ettim.
Gözlerinde her zaman olan masumluk parıltıları yerini şehvete bırakmıştı.
Şampuan kutusunu aldı ve eline bolca sıktı ilk benim aletimi sonra kendi aletini sabunladı ve temiz su ile yıkadı.
Ben naptığına anlam veremezken
ikimizin aletini avcuna alp çekmeye başladı. Gözlerimi kapatıp kafamı göğsüne yasladım."Ji-min" Mırltılar çikarırken Jimin saçlarımı öpüyordu. Aletlerimizi hızlı hızlı çekerken bu zevkin sürmesi için kendimi sıktım.
Ben boşalırsam büyük ihtimal kendini çekmeyide keserdi. Parmağını aletimin ucuna bastırinca titremeye başladım. Elleri daha çok hızlanırken bir elimi destek almak için koluna koydum.
Ben şiddetle titreyerek boşalırken, Jimin
geri çekildi ve elini aletinden çekti. Ben
elimi aletine sarıp onu boşaltana kadar
çektim. Jimin ikimizi güzelce yıkayıp banyodan çıktı.Üstüne sahne kıyafetlerini giyip makyajını yaparken hala anın etkisinden çıkamıştım , az önce ne olmuştu?
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serçe Parmak (vmin)
Fiksi PenggemarDudakları dudaklarımı yakıyordu,öpüşü ondan beklenmeyecek kadar sertleşti dudağımın kanadığını hissedince dudaklarımızı tatlı bir şapırtıyla ayırdı.