the end

265 21 14
                                    

Dans etmek ve sahneye çıkmak sanıldığı kadar basit değildi , tek bir haraketle tüm koreografiyi mahvedebilirdiniz.

Acemi bir dansçı müziği bir kez kaçırdı. Dansın sonuna kadar saçmalar, ritme uyan gelişi güzel hareketlerle parkenin üstünde çırpınır dururdu. Ama o an göz hapsimde dans eden Jimin ne bir acemi ne de beceriksizdi.

Jimin'i izlerken teknik olarak düzeltebileceğim tek bir şey bile bulamazdım. Jimin sadece koreografiyi nefes kesici yapmakla kalmıyor, ruhunu ve tüm benliğinide dansına katıyordu.

Aklıma lisede yaptığı dansta yere düşmesi geldiğine büyük bir gülümseme ile ellerim kızarana kadar alkışladım.O gün herkes ona gülerken onu tanımadığım halde ona sarılmış ve gözyaşlarını silmiştim. Beni kurtarıcısı ilan etmişti fakat asıl kurtarıcı o olmuştu. Bunca zaman ameliyat olma sebebim yaşamak tutunma nedenim sadece Park Jimin'di.

Ona aşkımı istemsizce her yerde itiraf ediyordum bunu görmek istemeyenler oluyordu ama bu önemsizdi. Onun bilmesi ve hissetmesi yeterliydi.

Aklımda anılarımız dolanıyorken diğer insanların ona olan özel ilgimi ve aşkımı nasıl anlamadığını merak ediyordum.

Dans sonrası aldığı tüm para ile tedavime destek olmuştu , her anımda olduğu gibi elimi asla bırakmadı.Sizlere de daha önce dediğim gibi 95'ler  aşktır.

On yıl sonra

İnsan yapısı gereği sadece bebek , çocuk ve gençken güzel bir görünüme sahip olur. Yaşlanmak artık o muazzam görüntünün kaybolması anlamına gelir.

Ancak birisini cidden severseniz o size sevdiğiniz için dünyanın en çirkin insanı olsa bile en güzeli olarak görünür.

Ah.. ikimizde çokta olmasa yaşlanmış ve eskisine nazaran unutulmuştuk ancak üzerimizden zaman geçsede biz her şeyi her zaman hatırlayacağız.

Birbirimize tüm tezahüratlar bitsede benimle kal dememiş miydik?

Öyle de oldu , Jimin'in yıllar önceki yaşlanana kadar beraber olma sözünü ise evlenerek taçlandırmıştık.

Bize karşı çıkanlar , bizi artık sevmeyenler , öldürmek isteyenler oldu. Ama hiç bir zaman korkmadım çünkü Park Jimin beni daima koruyacak.

son

son

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Serçe Parmak (vmin) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin