five

289 27 6
                                    


Yaklaştırdığım yüzümü ittirdi.

"Hayır salak içki kokuyorsun!"

Gözlerinin içine bakarak üzerimde ki kıyafetten kurtuldum. Ağzı açılmıştı. Elimi kemerime götürdüğümde ellerini gözüne götürdü.

"Başka yerde soyun"

Onun kıyafetlerini üzerime geçirirken dediğini takmamıştım ve parmakları arasından beni izlediğinin farkında olmak bana fazla gelmişti.

Jimin'in çıplak vücudu.. aklıma geldikçe deli oluyordum. Ben kendime gelmeye çalışırken Jimin yatağa giriyordu. Heyecanla midem kasılırken dudağımın içini kemirdim.

"Dikilme orada istersen?" Dediğinde gidip ışığı kapamış ve yatağın diğer ucuna oturmuştum. Yavaşça yatağa girdiğimde bana dönmüştü. Aramızda mssafe kalacak şekilde ona kaydığında gülümsemiştim ama böyle uyumaya niyetim yoktu. Birden elimi beline atıp kendime doğru çektiğimde nefesini hissedebilecek kadar yakınındaydım.

Gülümsediğinde gözlerimi dudaklarından çekip gözlerine kenetlemiştim. Sarhoş olduğumdan mı yoksa kısıtlı kalan zamanımdan mı bilmiyorum ama içimde cesaret duygusu birikiyordu.

"Biliyor musun?" dedi yorgun sesiyle. Konuştuğunda istemsizce gözlerim dudaklarına kayıyordu.

"Seni ilk gördüğüm günü özlüyorum , o günden bu yana yaşadıklarımızı tekrar tekrar yaşamak isterdim. Yada.." dedi ve dudağını yaladı ama devam edemedi çünkü açılan kapı sözünü kesmişti.

"Sevişiyor musunuz?"

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀...

Serçe Parmak (vmin) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin