"Kim Taehyung , ameliyat olman gerekiyor aksi takdirde son bir ayın kaldı"
Beyaz saçlarını terli anlından çekti ve eli ile kapıyı işaret etti.
Duygularımı tarif edemedim kendime ,tek ifade edebildiğim inkardı.Yavaş adımlarla her köşesini ezberlediğim hastaneden çıktım.
Yürümeye başladım kaybolmak istedim, bilmediğim sokaklara girdim, doktorun 'Bir ayın kaldı' cümlesini kullanmadan önce ve sonra söylediklerini pür dikkat dinlememe rağmen hatırlayamıyordum.
Ben Kim Taehyung , ben doğuştan kalp hastasıyım. Benim için doğduğumda en fazla sekiz yıl yaşar demişler ama öyle olmadı.
On beş yaşımda kalbime pil takıldı. Pilden sonra çeşitli ameliyatlarla yirmi altı yaşıma kadar gelebilmiştim.
Yoldan geçen ve tanımadığım birine dönüp söylemek istiyordum bir yandan da herkesten saklamak.
Ölmeden önce yapılması gerekenler listesi çıkarmak zorunda gibi hissediyordum çünkü ameliyatımı karşılayacak bir bütçem yoktu.
Bacaklarımda kalan son güçle eve varmıştım ama kapının kilidini bir türlü yerine takamıyordum çünkü ellerim tutmuyordu. Anahtar ellerim arasından kayınca pes ettim ve bedenimi sertçe soğuk zemine bıraktım.
"Ta-Taehyung!?" ⠀⠀⠀
Gelen sesle beraber tüm zaman boyunca tuttuğum hıçkırıkları serbest bıraktım. Ölmeden önce yapılacaklar listem kafamda o an şekillenmişti. Sıcak minik elini uzattığında tuttum ve titrek bacaklarıma inat ayağa kalktım. Ne ara yerden aldığını bilmediğim anahtarla hızlıca kapıyı açtı.
Bacaklarımın titrediğini görünce onun da dudakları titremişti. Çok beklemeden zayıf bedenimi kucağına aldı. Odama gidene kadar ağzını açmadı çünkü konuşursa ağlayacak gibiydi.
Beni bebekmişim gibi yatağa yatırdı ve yorganı örttü. Yanıma yatmak için yorganı kaldırdığında elimi elinin üzerine koydum.
"Ben iyiyim endişlenme sadece yorucu bir gün geçirdim."
Dolu gözlerini kırpıştırdı ve titrek dudaklarını araladı.
"Ka-kapının önünde öylece yatıyordun çok korktum."
Bugün kalbimin artık çok iyi çalışmadığını öğrendim fakat çalışan tarafi hala onu seviyordu.
⠀...⠀⠀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serçe Parmak (vmin)
FanficDudakları dudaklarımı yakıyordu,öpüşü ondan beklenmeyecek kadar sertleşti dudağımın kanadığını hissedince dudaklarımızı tatlı bir şapırtıyla ayırdı.