eight

275 26 7
                                    


Kararsızca kilidi açtığımda üzerime doğru yürümeye başladı. Soğuk duvarla sırtım buluştuğunda ellerini iki yanıma koydu. Kulağıma yaklaştı ve dudaklarını değdirerek "Tekrar adımı inlemek ister misin?" boğuk çıkan sesi ve kendini bana bastırması tekrar uyanmamı sağlıyordu.

"E-emin misin?" kendini daha çok bastırdığında yutkundum , emindi. Onu ittirdim ve aralık olan kapıyı kapattım. Tekrar baktığımda yatağımda oturuyordu. Karşısına dikildim. Ellerimi ona doğru uzattığımda minik parmakları ile kavramıştı. Jimin'e ne olmuştu da yanıma gelmişti bilmiyordum ama sorgulamak istemiyordum. Ölmeden yapmak istediğim şeyler listesinin ilk maddesini şuan yaşıyordum.

"Jimin , sana nerdeyse hiç arkadaş gözü ile bakmadığım için özür dilemeli miyim bilmiyorum. Sadece çok uzun zamandır sana aşık olduğumu biliyorum."

Jimin ellerini elimden ayırdıktan sonra kalçamdan beni kendine doğru çekti ve kucağına oturttu.

"Taehyung ben bu hisleri kendime hiç itiraf edemedim ama biraz önce sarhoş Jungkook senin bana aşık olduğunu ağzından kaçırdı ve sende o an adımı inliyordun bir nevi cesaret hapı içmiş gibiyim."

Bakışlarım dolgun dudaklarındayken bir elimi beline attım. Dilimi dudaklarım üzerinde gezdirdiğim anda dudaklarıma kapanmıştı. Gözlerim saniyesinde kapanırken kalp ritimlerimin bozulduğunu hissediyordum. Dudakları haraket ettiğinde anın büyüsü beni ele geçirmişti.

Ellerini yanaklarıma koydu ve  alt dudağımı ısırdı. Kalbimin ağrısı kendini belli etsede umursamak istememiştim.

Dudakları dudaklarımı yakıyordu,öpüşü ondan beklenmeyecek kadar sertleşti dudağımın kanadığını hissedince dudaklarımızı tatlı bir şapırtıyla ayırdı.

Tuttuğu sıcak nefesini dudaklarıma doğru verdiğinde göz kapaklarım dahi titremişti.

Dudakları hasta kalbime yaklaştığında nefes almayı unutmuştum , öptüğünde ise gözlerim dolmuştu. Sanki kalbimin ağrıdığını hissedip öpmüştü.

İkimizin de gözlerinden uyku akıyordu. Kucağından sürtünerek kalktım ve yüz ifadesine baktım. Kaşları kalkmıştı ama esnemesi ile birlikte yüzü eski ifadesine döndü.

Yorganın içine girdiğimizde ona arkamı döndüm. Başı boyun girintime sokulurken nefesini hissediyordum. Beni koala gibi sarmalamıştı , gülümseyerek uykuya daldım.

...

Serçe Parmak (vmin) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin