{15}

277 24 0
                                    

(Päev)

"Kas sa saaksid mulle anda soola?" Küsis Harry kui ta parasjagu praadis midagi.

"Palun!" Vastasin ja keerasin tagasi, et teha maasikaid vahukoorega edasi.

"Tänan!"

Jalutasin külmkapini, et sealt võtta veel maasikaid. Tagasi minnes märkasin, et laual polnud vahukoore purki. Ümber pöörates nägin kuidas Harry vajutas seda ja see lendas mulle näkku.

"Vabandust, see oli kogemata!" Vastas ta minu juurde tulles. Ma kallistasin teda ja haarasin kapilt purgi ja lasin ta perfektse juuste peale.

"Ups, see oli ka kogemata," vastasin ja hakkasin naerma. Tema, aga tõmbas selle enda peast ära ja nühkis selle enda riietesse.
Nii tark.

Keerasin end jälle laua poole kus oli Sarah. Tal oli väike naeratus näol. Kas ta teeb seda esimest korda?

"Harry, vaata Sarah naeratab!" Ütlesin ja Harry keeras end minu poole ja vaatas Sarahit naeratus näol.

"Ta naeratab esimet korda!" Vastas Harry ja kallistas mind, samal ajal naerdes.

Kuulsime haukumist eest ja Harry jooksis koridori. Oli kuulda hääli, kuid ma neid ära ei tundnud. Oli kuulda samme köögi poole ning oli ka kuulda naermist. Ringi pöörates nägin ma Sophiat ja Liamit, kes pidid meile külla tulema.

"Hei!" Vastasin ning pesin käed ära ja kallistasin neid.

Me kutsusime nad ujuma ja päevitama. Nad pani oma asjad ära ja istusid lauda. Harry pani lauale asjad ja me hakkasime sööma.

Toit on super.

"Sophia, mitmes kuu sul läheb?" Küsisin enne klaasist rüüpamist.

"Kolmas," vastas ta naeratades.

|||

"Harry, mis sa teed?" Küsisin talt kui ta basseinis oli.

"Sarahiga mängin, kas sa ei näe?" Küsis ta minult beibeliku häälega.

"Ei näe!" Vastasin ja jalutsin tuppa, kuna me otsustasime minna välja jalutama ja poodidesse.

"Kas saab sind kuidagi aidata?" Küsis Sophia naeratusega kui ta tuppa astus.

"Kas sa annaksid nõu mida kanda?" Küsisin vaikselt.

"Loomulikult!" Vastas ja me kõndisime meie tuppa.

Me astusime garderoobi ja Sophia hakkas mu riideid läbi vaatama.

"Need!" Vastas ta umbes 3 minuti pärast. Ma tänasin teda ja hakkasin vahetama.

Umbes 15 minuti pärast sammusin ma koos temaga alla ja ma võtsin Sarahi. Panin talle uued riided selga.

Võtsin Sarahi ja kõndisin alla kott õla peal. Harry oli juba käru lahti võtnud.

"Tänan!" Vastasin neile ja paigutasin Sarahi korralikult istuma.

Astusime uksest välja ja lukustasime enda järelt ukse.

Harry hoidis mu käest ja me sammusime kesklinna poole.

|||

Vabandust, et nii lühike osa.

What's next? → Eesti keelesWhere stories live. Discover now