"Jah!" ütles ta ja jooksis minema.
"Tule lähme, ema ja isa tulid." ütlesin ja võtsin Harry suurest käest kinni.
"Tegelikult ka?" küsis ta seisma jäädes.
"Ei tead, teen sul nalja selliste asjadega?" ütlesin ja liikusime edasi.
Avasin ukse ning sisenesime. Panin telefoni kapile ja istusin diivanile.
"Sophial on midagi öelda teile kõigile!" ütlesin teistele.
"Te saate jälle vanavanemateks!" ütles ta ja ema ning isa olid šhokis.
"Sa teed praegu nalja eks?" küsis ema.
"Ei ta ei tee nalja!" vastas Liam Sophia eest.
"See on hea uudis!" vastas ema ja kallistas Liamit ja Sophiat.
"Ma saan tädiks!" ütlesin ja jalutasin Sarahi juurde.
"Kopp kopp, kas võib sisse tulla?" kuuldes kellegi tuttavat häält, panin lapse hälli ning pöörasin ringi.
Ukse peal seisis Ellie.
"See ei ole võimalik!" vastasin ja jooksin teda kallistama.
"On, Laura on!" vastas ta mind tugevasti vastu kallistades.
"Sa ei tea kuidas ma sind igatsesin!" ütlesin peaaegu pisarates olles.
"Ma igatsesin sind rohkem!" ütles ta mu pisaraid pühkides. Läksime kahekesi vankri juurde.
"Kas see on minu väike ingel?".
"Jah, see ta on!" ütlesin ja tõstsin ta Ellile sülle.
Ellie on mu teismelise ea parim sõber. Ta oli mulle väga toeks kui seda vaja oli. Ma polnud teda ligikaudu pool aastat näinud.
"Poisid 10 minutit!" ütles Paul ukse vahelt. Poisid tõusid püsti ja liikusid kuskile kes vetsu, kes garderoobi.
Kuulsin kellegi samme enda ees.
See oli Gemma, kes nägi vapustavalt kaunis välja.
"Hei, mis sa siin teed?" küsisin talle kalli tehes. "Sul on ju homme sünnipäev!" ütles ta.
"Kurat selle ma unustasin täitsa ära!" vastades talle.
"Ikka juhtub!" ütles ja me hakkasime naerma.
"Gemma, sa jõudsidki!" ütles Harry talle.
"Kas tulete ka lava juurde?" küsis ta meilt.
"Ma arvan küll." vastasin ja võtsin kannu ja lasin kraanist sinna vett. Panin selle sinna alusele ja vajutasin nupule.
"Mida sa otsid?" küsis Gemma.
"Pulbrit ja pudelit vist?" vastasin ta küsimusele.
"Näe siin!" ütles ta kotis pudelile osutades.
"Tänan!" ütlesin. Võtsin kannu ja kallasin vee pudelisse. Raputasin natuke ja panin vankrisse.
"Kas klappe saaks?" küsisin Paulilt.
"Palun!" ütles ta ja ma tegin talle kalli ning ta naeratas selle peale.
"Me lähme lava ette!" ütlesin Harryle kes oli mulle peaaegu musi tegema hakkanud.
Võtsin taskust taskurätiku ja pühksin ta suu puhtaks ning asetasin sinna musi.
"Pärast näeme!" ütlesin ja me mõlemad läksime erinevaid teid mööda.