Harry tegi ukse lahti ja seal olid minu pere, Harry pere ja poisid koos oma tüdrukutega.
Panin oma kotid maha ning võtsin hälli ja läksin nendeni.
"Palju õnne!" ütles El mulle kõrva. "Aitäh" vastasin ning lõppetasime kallistamise.
Panin lapse lauale ning võtsin ta sealt välja ning andsin isa(Laura isa) kätte. Nad läksid diivanile. Neid oli nii lahe vaadata.
Laksin vaatama kus Sophia oli. Ta oli üleval rõdul.
"Mis sa siin teed?" ütlesin teda tagant kallistades. "Ei midagi ma lihtsalt mõtlen" ütles ta mulle silma vaadates. "Kuule ma tean, et sul on midagi mireks seda on su silmadest näha" ütlesin talle. "Okei, mul on juba paar päeva paha olla ning söön ja oksendan palju" ütlesin ning ma hakkasin naerma. "Tead mul oli sama mure 9 kuud järjest" ütlesin naeru kinni hoides. "Sa arvad, et ma olen rase?" küsis ta. "Lähme alla?" küsisin. "Mhm" ütlesin ja läksime alla. "Siin te oletegi" ütles Harry kui ta meid nägi. "Istume lauda" ütles Ema.
*Pärast sööki*
Kuna kõik otsustasid siia jääda,siis hakkasime filmi vaatama. Me vaatasime filmi "Kaks Tilka Vett". "Kus me vaatame?"küsisin teilt. "Suures toas" ütlesid nad mulle. Kõik peale minu, Sarahi ja Sophia läksid kööki asju tooma. "Kas sa tõesti arvad, et olen rase?" küsis ta end sisse seades. "Vähemalt 90%" vastasin.
→AM←
Elutoas on kaks suurt diivani ja telekas on seina peal.
→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→
Harry istus minu kõrvale ning võttis Sarahi enda sülle. "Meil on homme kontsert ja ma tahan, et te tuleksite sinna" ütles ta ühe korraga. "Okei, mis kell?" küsisin. "Kell seitse hakkab" ütles ta.
|||
Kui film sai läbi, siis läksime me magama. Kuna meil oli suur maja mahtusid kõik ära. Mina ja Harry läksime lapsega meie tuppa. Andsin lapse Harryle ja ise suundusin vannituppa.
Panin vee jooksma ning panin rätikud valmis.
"Tule!" ütlesin Harryle kes tuli koos lapsega mulle järgi. Võtsin Sarahilt riided seljast ära ja tõstsin ta vanni kohale.
Panin ta jalad vette ja ta oli üllatavalt rahulik. Harry jälgis mind kogu see aeg.
"On huvitav?" küsisin talt.
"Teid vaadates jah" ütles ning tegi meile mõlemale laubale musi..
|||
Tegin silmad lahti ja Harryt koos Sarahiga. Jooksin garderoobi panin dressi püksid jalga ja lohvaka särgi selga. Tegin ukse lahti ja jooksin alla ning nägin seal neid.
"Siin te olete" ütlesin õhku ahmides. "Meil polnud und" ütles ta. Teised kõik magasid. Kell oli 9. Loogiline, et kõik magasid.
Võtsin lapse ja läksin elutuppa. Kuid samal ajal tuli alla...
|||
Sellel ka uus osa. Varsti uuendan ka kolmandat raamatut. Loodan, et meeldis.
Vote/Comment/Share
KatariinaPeetson