Tõusin püsti ja Harry järgnes mulle. Olin suhteliselt põõsa lähedal kui sealt välja hüppasid ema, isa, Liam, Ruth, Nicola, Anne, Robin, Gemma, Sophia, Perrie, Eleanor, Louis, Zayn ja Niall. Loomulikult oli ka Sarah.
Kõik tulid minu juurde ja kallistasid mind.
Ma Harry võttis mu sülle ja viis mu ühte kahtlase kohta. See oli päris hirmus. Teised järgnesid mulle. Harry käskis mul silmad kinni panna.
Panin oma külmad käed oma silmade ette. Kõik oli must. Tundsin kuidas Harry hoidis oma käsi tugevasti minu jalgade ümber.
"Võid maha tulla!" Ütles Liam ja Harry pani mu maha. Mu jalad puudutasid liiva ja mulla segust maa pinda.
"Võid silmad avada!" Vastas Harry ja pani oma käe mu õlale. Võtsin käed silmade eest ära.
Mu ees seisis valge Range Rover.
Ma lihtsalt kukkusin maha. Harry teadis väga hästi, et ma tahaks Range Roverit. See on mu unistuste auto olnud sellest ajast kui ma olin 14. Igaüks sooviks omale seda autot.
"Aitäh teile!" Ütlesin kui ma jooksin kõigi juurde kalli tegema.
"Seal sees on veel midagi!" Vastas ema ja naeratas. Ma jooksin autoni ja avasin taga ukse.
Seal oli palju kingikotte. Esimesena jäi mulle silma Chanel. Krabasin selle koti ja avasin selle. Seal oli must kleit ja huulepulk. Selle kõrval oli kohe suur roosi kimp mille ma kohe sülle võtsin ning autost väljusin.
Kõndisin Harry juurde ka kallistasin teda. Tema aga tegi mu laubale musi. Võtsime käest kinni ja läksime tagasi randa.
Päike oli loojumas. Taevas oli oranžikas, mis nägi välja kaunis. Vesi sillerdas natuke.
Kuskilt olid välja ilmunud suur laud ja toolid. Isegi laud oli ära kaetud. Võtsin istet ja sedategid ka teised. Kui nüüd aus olla on mu kõht kuradima tühi. Võtaks sellelt laualt kõik ja topiks suhu. Kuid see on ebaviisakas.
Tundsin kellegi niisket kätt enda omal. Keerasin oma pilgu käele ja nägin, et see oli Harry oma.
"Kõik korras?" Küsis ta mult väike naeratus näol.
"Ei, mu kõht on tühi!" Vastasin talle naeratusega. Ta hakkas naerma selle peale.See ei ole naljakas.
Liam tõusis püsti ja köhatas. Kõik pöörasid pilgud talle.
"Tahaks teha toosti, oma imelise õe terviseks kes on olnud vahepeal pind tagumikus, kuid ka vahepeal hea kuulaja." Ütles ta minu poole vaadates.
"Ta on olnud minu juures kui seda vaja olnud, ta on mind innustanud paljudes asjades." Ütles ta ja ma nägin kuidas ta põselt voolas pisar.
"Ta on aitanud mul saada üle lavanärvist, tore on see, et mul on selline tore õde keda saab kiusata, ta ei virise ja ta saab hakkama ise ning juba sa said 19!" Vastas ja tuli mind kallistama. Sosistan talle kõrva aitäh.
Niall oli pannud käima vaikselt muusika. Lõime klaasid kokku ja hakkasime omale toitu tõstma.
Me rääkisime minu ja teiste lapsepõlvest. Liam ja Soph lahkusid lauast ja kadusid korra ära. Me ikka rääkisime edasi. Kuulsin kellegi hääli ja vaatasin kõrvale. Mu silmade ees avanes pilt kus Liam ja Sophia hoidsid torti. Ema koristas koos Annega lauda, et teha tordile ruumi. Tort pandi maha ja ma tormasin seda vaatama.
Tordi peal oli minu pildid ning selfied mida ma olen teistega teinud. Neid oli päris palju. See tort oli roosakas ning lillakas.
"Kus te telliste selle?" Küsisin ma Liamilt.
Ta naeratas kuid Sophia segas vahele.
"Carlosest!"
Nad teevad maailma parimad torte ja küpsetisi.
Ema andis mulle noa ja ma lõikasin selle lahti.
|||
Harry andis mulle auto võtmed ja ma istusin autosse. Käivitasin selle ning hakkasin sõitma. Harry oli teises autos. Ma saadan selle auto peale Prantsusmaad koju.
Keerasin korralikule teele ja sõitsin Harry taha. Sarah magas minu kõrval nagu ingel.
Panin raadio käima ja sealt tuli rahuliku prantsuse muusikat. Imekombel mulle meeldib selline muusika. Keerasin natuke kõvemaks.
|||
Parkisin auto hotelli taha kuna kunagi ei tea mis jihtuda võib. Harry tuli minu juurde ja võttis Sarahi hälliga. Mina, aga oma kingitused.
Neid oli piisavalt, et kätte mahuks. Lukustasin ukse ja lahkusime auto juurest. Harry avas mulle ukse ja ma sisenesin. Kõndisime liftine ja ma vajutasin nuppu.
Lifti uksed avanesid ja me astusime sisse. Harry vajutas 15 korruse nuppu. Lift hakkas sõitma ja peagi oli see kohal. Me astusime välja ja kõndisime oma ukseni mille Harry avas.
Sisse astudes jooksis minuni koer. Panin asjad maha ja hakkasin teda paitama.
Harry võttis kotid ning viis need magamis tuppa. Võtsin koera ja Sarahi ning suundusin diivanile. Peatselt ma ka uinusin.
Uus osa lõpuks! Tahaks teid tänada üle 1,23K lugemise eest. Soovin teile ka head uut aastat ning palju one directionit. Soovin ka kooliks edu mis on kohe algamas. Ma nüüd lähen.
KatariinaPeetson