Kuna me suutsime Sophiaga juba kõik poed läbi käia istusime me lihtsalt ja vaatasime filmi IPadist.
"Ma lähen jalutama" ütles Harry mulle põsele musi tehes.
"Kui tagasi tuled too starbucksist ja Burger Kingist midagi" ütlesin kutsika silmi talle tehes.
"Okei ma toon" ütles ta mulle, selle peale toolil hüppama.
See nägi vist välja väga imelik...
|||
Harry pole ikka veel siin.
"Ma lähen vaatan kus ta on!" ütlesin Sophiale.
"Okei" vastas ta mulle naeratades. Tegin ukse lahti ja sulgesin enda järelt.
Otsisin Harryt esimesena Burger Kingist. Teda ei olnud seal. Teisena läksin Starbucksi, seal ka teda polnud. Kõndisin natuke kui nägin Harryt Gucci poes.
Astusin sisse ja läksin Harry selja taha. Ootasin hetke kui ta ümber pööraks. Panin käed puusa ja vaatasin teda.
"See pidi olema üllatus!" ütles ta mossis näoga.
"Sa tead, et mulle ei meeldi üllatused" ütlesin tal käest kinni võttes.
"Kui sa juba siin oled, vali omale meeldiv kott." ütles ta. "Ma tahaks Korsi" ütlesin talle kõrva.
"No lähne sinna!" ütles ta ja väljusime poest. Kõndisime teise poole.
Ma eelistan Korsi, Guccile...
"Näe see!" ütlesin kotile osutades. "Mulle meeldib see." ütles ta mulle musta kotti näidates.
"Sul on hea maitse Harry" ütlesin talle musi tehes.
"Ma tänan" vastas ta mulle. Vaatasin hinna silti. "See maksab 200£, Harry!" ütlesin talle silti näidates.
"Vahepeal võib oma printsessile lubada midagi" vastas ta letti minnes.
"Sa oled kõige parem mees." ütlesin talt käest kinni võttes.
Maksime ära ja läksime Victoria Seacretsisse.
"Ma käisin siin enne ja valisin sulle midagi välja" ütles ta. "Ma tahaks, et sa ootaksid väljas!" ütles ta mulle kalli tehes.
Marsisin solvunud näoga välja ja võtsin taskust telefoni. Otsustasin minna twitterisse ja paari fänni tweete RT.
Paljusi followsin vastu. Harry tuli kood ühe VS kotiga.
Tegin kaamera lahti ja tegin selfie. Kus ta tegi mulle musi. Avasin uuesti Twitteri ja tweetisin.
@Laura_Elizabeth_Payne
Armastan sind ka @Harry_Styles.
Võtsin Harrylt käest kinni ja hakkasin sellega mängima. Kõndisime Burger Kingi ja astusime leti äärde.
"Ma tahan seda!" ütlesin talle näidades burgerit. "Okei, ma võtan selle." ütles ja tegi mulle kõva kallistuse.
Võtsin taskust telefoni ja vaatasin kella. Kell oli 13.20 ja umbes tunniaja pärast lähme lennuk.
"Teie arve on 3£" ütles teenindaja leti tagant ning tegi Harryle silma.
"Hei, ta on minu mees, otsi endale ise" ütlesin talle. Harry maksis ära ja me lahkusime poest.
"Sa oled nii nunnu kui sa oled armukade" ütled ja võttis mind korraks oma embusesse.
"Hahaha, tänan!" ütlesin sarkastiliselt. Astusime Starbucksi ja astusime rivvi.
Harry võttis taskust telefoni ja avas kaamera. Ta tõstis mu lõua ülesse ja suudles mind samal ajal pilti tehes. Ta ikka oskab...
Ta avas twitteri ja vajutas lisamiseks kaamera nupule.
@Harry_Styles
Minu üks ja ainus...
"Tere, kuidas saan teid aidata?" küsis üks noor naine.
"Mina võtan maasikakokteili." ütlesin ma talle.
"Mina ka!" ütles Harry. "Teie nimed?" küsis ta meilt.
"Harry ja Laura" vastas Harry minu eest. Läksime istusime toolidele ja ootasime oma jooke.
"Harry ja Laura?" ütles teenindaja. Läksime sinna ja ta ulatus meile meie joogid.
"Kas ma saaks teiega pilt?" küsis ta meilt.
"Loomulikult!" vastas Harry. Ta võttis taskust oma telefoni ja avas kaamera.
Tegime ilusad näod ja ta vajutas nupule. "Aitäh!" ütles neid pilte vaadates.
Naeratasime talle ja lahkusime. "Sa saad vaadata siia kotti alles õhtul!" ütles ta kotti selja taha pannes.
"Tere!" ütlesime ruumi sisenedes ja kohe Sarahi juurde minnes.
*Portugalis*
Harry tassis meie kohvrid ja mina tassisin väikseid kotte. Panime asjad autosse ja hakkasime sõitma.
Mina, Harry, Liam ja Sophia olime ühes autos. "Homme on ju kontsert?" küsisin Harrylt ja ta noogutas.
|||
"Ma lähen vahetan riideid!" karjusin Harryle kes parasjagu oli Sarahiga diivanil.
Vahetasin riided ära ja läksin Harry juurde. Vaatasin teisele diivanile ja seal oli VS kott.
"Kas võib vaadata?" küsisin Harrylt ja ta vastuseks noogutas. Võtsin koti ja avasin selle. Seal oli...
|||
UUS OSA! Ma ei suuda uskuda, et 3 päeva veel FOURini.
KatariinaPeetson