Kuid samal ajal tuli alla Liam. "Hommik, venna" ütlesin talle kui ta oma silmi sügas.
"Hommik, kus Sarah on?" küsis ta.
"Diivanil, magab vist" ütlesin kui juba Liam tormas elutuppa. Liam võttis ta sülle ja suundus kööki.
"Minu väike Printsess."
|||
Lõpuks olid kõik üleval ja sättimas, et lahkuda. "Pea meeles, et sa teed testi ära, ning pärast helistad mulle" sosistasin Sophiale kõrva.
"Saab tehtud" ütles ta mulle. Nüüd olid kõik läinud.
"Lähme kuskile?" küsis ta telekat vaadates.
"Kuhu?" ütlesin.
"Lähme jalutama, ning siis kuskile poodidesse" ütles ta väike naeratus näol.
"Okei ma lähen panen end riidesse" tõusin püsti ja läksin ülesse.
Panin lühikesed püksid ja valge topi. Peale panin jakki. Võtsin Sarahile ka riideid.
Võtsin talle pluusi kus oli peal One Direction ja väiksed teksapüksid. Võtsin ka mingi teki igaks juhuks. Tormasin alla kus oli Harry kes hoidis Sarahit süles.
Nii nummi.
Võtsin lapse enda kätte ja vahetasin riideid. Harry oli samal ajal toonud vankri.
Asetasin lapse vankrisse. Võtsin koridorist meile endale ka midagi.
Astusime majast välja, aga väljas olid Paparatsod. Me ei pannud neid väga tähele.
Esimese asjane läksime Starbucks. Me tellisime smuutid.
"Liam ja Sophia tulevad liitvad meiega," ütles ta kui me olime oma jookidest esimese lonksu võtnud.
"Okei, millal täpselt?" küsisin kui me kohale istusime.
"Liam varsti helistab" ütles ta ning juba helises.
"Ma näen neid, ütle neile, et tulgu sisse" lisasin.
Kui nad sisse astusid tulid nad kiirsammuga meie juurde.
Liam läks tellima ja meie neljakesi jäime sinna.
"Noh, said teada?" küsisin talle lähemale minnes. Ta noogutas ja lausus. "Liam ei tea veel sellest."
"Millest ma ei tea?" kuulsime järsku Liami häält meie selja tagant.
"Liam, istu maha ja kuula Sophiat" ütlesin talle naerdes. "Liam, sa saad isaks." ütles ta.
Oleme ausad Liam oli kümme sekundit vait ja lausus: "See on ju tore".
"Palju õnne" ütles Harry kui Liam vaatas ringi.
Harryl ja Liamil tuli meelde, et täna on kontsert. Liam ja Sophial olid riided kaasas, aga meie pidime koju minema.
Nad tahtsid kaasa tulla. Vahetasin riided ära.
Panime asjad autosse. Harry ja Liam istusid ees. Meie kolmekesi istusime taga.
Me tahtsime Sophiaga veel poest läbi käia. Mina võtsin šokolaadi ja coca.
Sophia, aga mahla ja šokolaadi.
Jõudsime areenale seal ei olnud eriti fänne. Läksime sisse ja seal olid...
|||
Jälle uus...
Ma tahaks teilt küsida kas se raamat on igav? Mul on nii vähe lugemisi...
Avaldage oma arvamust sinna→→→
Vote/Comment/Share
Katariina Peetson