{5}

442 32 0
                                    

Läksime sisse ja seal olid poisid, Lux, Lou, Perrie ja Eleanor. Läksin käruga diivani ja potsatasin maha. Minu juurde jooksis kohe Lux.

"Tsau Laura" ütles ja tegi mulle suure kalli. "Tsau Lux" kallistasin teda tugevasti vastu. "Kes see on?" küsis ta kui ta kikki varvukil vankrisse vaatas.

"See on Sarah, kui ta tõuseb näitan sulle teda" ütlesin kui ta diivanile potsatas.

"Okei" ütles ta mulle. Lux läks ära, kuid tuli ka kohe tagasi mingi klaasiga.

"Harry, tahtis, et sa seda jooksid!" ütles ta seda mulle seda su juurde toppides.

Vaatasin kahtlustava pilguga Harryt, kes parasjagu särki vahetas. Kuulsin kuidas Sarah hakkas nutma võtsin ta vankrist välja ja istusin diivanile.

"Lux, tule siia" karjusin suhteliselt kõvasti.

"Kohe" ta tuli tormates minu juurde. Ta katsus teda ja tegi talle musi.

"Kas ma võin neist pilti teha ja instagrami panna?" küsisin Loult kes me juurde seisma jäi.

"Loomulikult!" võtsin taskust telefoni ja avasin selle. Otsisin ülesse kaamera äppi.

Tegin neist pildi ära ja läksin instasse ja laadisin pildi ülesse. Alla kirjutasin "Esimene kohtumine ;)".

Tegin ka Luxiga selfie ja selle laadisin twitterisse ülesse.

|||

Poisid olid lavale mineku valmis, tegin Harryle põsele musi ning juba nad läksid. Võtsin lapsele kõrva klappid ja läksin lava ette. Paar fänni nägid mind ja karjusid mu nime.

Tegin nendega pildi ära ja keskendusin kontserdile. Harry märkas meid ja lehvitas mulle. Hakkasin ära minema kui Harry ütles mikrofoni: "Laura palun tule lavale!". Kõndisin trepist ülesse ja kõik hakkasid karjuma. Thank god, et lapsel oli kõrvaklapid kõrvas.

"Kas ma võin ta enda sülle võtta?" küsis Louis ning ma noogutades ulatasin talle lapse.

"Kallis ma tahaks sult midagi küsida." ütles ta mikrofoni vaikselt. Ta vilistas ning fännid hakkasid sahkerdama, aga ma ei pannud neid tähele.

"Vaata sinna!" suunas ta käe publikusse. Igal ühel olid käes mingid sildid kuhu olid kirjutatud: Laura Payne, kas sa teeksid mulle seda au ja tuleksid mulle naisks.

Ma tundsin kuidas mu silmadesse hakkas kogunema soolaseid kuid rõõmu pisaraid. Harry tuli minu juurde ja laskus ühele põlvele. Võttis taskust karbi ja avas selle. Seal oli ime kaunis sõrmus.

"Mis sa kostad?" küsis ta haud vaikuses olles. "Jah, ma tulen sulle naiseks!" sellest hetkest hakkasid kõik karjuma.

Ta tuli minu juurde ja suudles mind. sellest hetkest oli mul suul väga suur naeratus.

|||

Istusime autosse ja suundusime koju. Panin raadio käima ja sealt tili MAGIC "Rude". Harry hakkas seda kaasa laulma. Mingi hetk ma ühinesin temaga. Me tahtsime poest ka läbi minna.

Kuna ma toitsin Sarahit pudelist sain ma juua. Võtsime shampust ja igasuguseid puuvilju. Käisime võtsime ka šokolaadi, maksime ära ja lahkusime.

Koju jõudes panin Sarahi magama. Panin bikiinid selga ning võtsin hommiku mantli ja panin selga. Alla minnes ootas mind seal Harry, ta oli asjad juba valmis pannud.

Võtsime asjad ja läksime mullivanni. Võtsin matli pealt ja astusin sisse. Võtsime klaasid ja ütlesin toosti.

"Meie ühise elu terviseks, Mrs. Styles!". "Meie lapse ja uute laste terviseks!" lisasin ta jutule. Ta suudles mind ja mina teda vastu. Me mõnulesime ja rääkisime tänasest kontserdist.

Ta on kõige parem abikaasa keda tahta võib.

|||

Uus osa, ma loodan, et meeldis. kas teist keegi OTRA tuurile Soome läheb?. OTRA on On The Road Again tuur.

Katariina Peetson

What's next? → Eesti keelesOnde histórias criam vida. Descubra agora