Capitolul 15 - Simți?

369 15 4
                                    

Capitolul 15

Ashley Smith

   Alergam fara oprire spre iesirea din infern . Am intrat intr-un an nou, dar ca de fiecare data am pasit cu stangul.  Imi era frica sa ma opresc, nu din cauza ca m-ar putea oprii ci din cauza alcoolului ce inca isi juca bine rolul in corpul meu . Adrenaliza se dizolva in sange provocand un efect euforic zvacnind de putere . Peste strada erau mai multe taxiuri aliniate intr-un sir indian, fiecare sofer parand ba adormit ba plictisit. Am traversat in graba fara a ma asigura daca vine vreo masina , am expirat usurata cand am ajuns in dreptul masinii portocalii. Se pare ca Dumnezeu inca ma vrea in viata .

    Nu aveam nimic la mine in afara de portofelul lui Harry pe care si-l uitase la mine atunci cand m-a rugat sa plec acasa . L-am deschis curioasa uitandu-ma rapid prin el . Zeci de carduri, cartele  de vizita ba chiar bonuri fiscale. Am deschis cealalta parte unde se aflau banii si n-am ramas uimita cand am vazut teancurile de sute de lire, doar era Harry Styles. Am ridicat din uneri iritata de faptul ca trebuie sa cheltui din banii lui. Printre toate bunurile la lui am dat chiar si de cheile lui de la casa . Sunt salvata.

   Styles ai noroc ca ai macar cu ce te intoarce acasa. Nu aveam nimic la mine inafara de portofelul si cheile lui ,  se pare ca  voi ramane la el.  Am deschis usa din spate a taxiului, urcandu-ma pe partea opusa lui. Chiar daca era destul de batran, trecut recent de varsta a doua, acestea erau niste masuri de precautie, niciodata nu stateam in fata indiferent de varsta soferului.

  - Bulevardul Shirland, strada Adam Ave . L-am informat, aproband din cap si pornind masina de pe loc . Nu aveam foarte mult de mers asa ca n-am sa cheltui mult din banii lui Styles, pentru ca nici macar nu voiam sa umblu in ei, dar ei erau singura mea scapare. Nu imi placea sa ma folosesc de lucrurile altora, indiferent daca era membru al familiei, prieten sau potential iubit. Imi place sa fiu independenta.

   Taxiul se misca a lene pe soselele pustii ale Londrei, dar il inteleg in seara de Anul Nou sa stau toata noaptea intr-o cutie mergatoare transportand tineri mahmuri unii care nu au nici macar varsta legala pentru a umbla beti pe strazi, oribil . Atmosfera din masina era una trista si obscura, aerul inchis din masina imi ingreuna respiratia luptandu-ma dupa aer, ori asta ori mai aveam putin si lesinam din cauza presiunii ce era exercitata asupra capului meu . Adrenalina inca zvacnea in mine producandu-mi durere. 

  - Sunteti bine, domnisoara? Intreaba soferul care probabil m-a vazut chinuindu-ma in oglinda . Avea o varstaa destul de inaintata, observ analizandu-i chipul . Parea un om de statura medie, destul de plinut, iar parul era cam absent avand o chelie in mijlocul capului, barba era rasfirata pe jumatate de fata aratand neglijata, iar ridurile amplificau varsta inaintata .

  - Sunt bine. M-am strans mai tare in locul meu, ghemuindu-ma ca un melc in cochilie .

- Probleme cu iubitul? A incercat el sa creeze o conversatie, probabil e foarte plictisit, sa fii singur in noaptea dintre ani e trist.

     Care din ei? Adica da, este doar unul, dar si celalalt ma saruta, acum sunt capturata de sarcasm.

  -  Cam pe acolo. Incercam sa nu ofer prea multe detalii, nici eu nu prea eram sigura de ce vreau sa spun.

  - Stii, si fiica mea a trecut prin astfel de intamplari, ba chiar cu doi tipi.

   Am simtit cum am stagnat intr-o pozitie dreapta uitand sa respir sau sa fac alceva inafara de a ma gandi la ce a zis taximetristul. Fiica ei iubea doi tipi? Ce coincidenta. Am incercat sa-mi revin din soc preluand o pozitie comfortabila fiind pregatita de povestea batranului. I-am murmurat un " puteti sa continuati "  curiozitatea nefiind punctul meu forte.

DOUBLE . Book I Triangle - EDITAREUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum