Capitolul 2
Zayn
Am ajuns acasa si stau pe patul meu unde a zabovit si ea acum cateva ore. Nu am ajuns de mult acasa , dupa ce am lasat-o acasa am plecat sa ma plimb incercand sa-mi ocup timpul . Nu stiam exact ce sa fac , asa ca m-am dus in locul unde am gasit-o pe Ash . La cimitir . Si astazi era pustiu , probabil ca oamenii au uitat de stramosii lor ce au putrezit la doi metrii sub pamant , probabil ca asa o sa se schimbe totul de acum inainte . Inca cautam piatra de care era sprijinita fata , incercand sa-mi aduc aminte de numele acesteia . Smith . Stiu sigur ca asa o chema .Desi o cunosc de foarte putin timp , exista ceva interesant in ea , este ca o harta muta pe care trebuie s-o descoperi pas cu pas . E atat de frumoasa si ranita. Am ramas surprins de povestea ei ,doar felul ei de a povesti ma facea sa intru-n transa , sa ma uit in ochii ei si sa nu clipesc deloc. Eram atat de captiv in privirea ei albastra incat credeam ca n-o sa ma mai trezesc din aceasta telenovela.
Era atat de pura , atat de firava ,dar pot sa jur ca este o fata puternica , cu atitudine , o fata care nu vrea sa se lase calcata in picioare de orcine. Cand m-a imbratisat am simtit ceva ce n-am mai simtit de mult , era un feeling atat de ciudat si parca uitat. Dar s-a intors ,e ca un val sentimente care iti trece prin stomac si chiar prin inima , un val cald care te face sa tremuri de emotie. N-am mai fost de mult atat de sentimentalist si asta ma sperie , trebuie sa stau departe un timp de chestia asta , pentru ca inca ma sperie de cand Jade m-a inselat cu cel mai bun prieten.
Am trecut peste asta , pe el l-am iertat , dar de ea nu mai stiu nimic si poate ca a fost mai bine asa. Viata mea a fost grea cand m-am mutat in Londra sa studiez , mama si-a dorit foarte mult sa imi termin facultatea aici si sa ajung cineva. A trebuit sa locuiesc la camin un an pana m-am angajat si mi-am cumparat apartamentul asta. Am luat o pauza de la studii deoarece n-am reusit sa strand destui bani si pentru anul doi , asa ca am amanat pana cand voi strange toti banii pentru a termina ceea ce mi-am propus . Mi-e atat de dor de familia mea , nu i-am mai vazut de mult , dar oricat de grea a fost viata mea Jade m-a facut sa uit asta.
M-am ridicat din pat vrand sa uit de aceste amintiri negre care doar imi strica dispozitia , am intrat in bucatrie si am mers direct la frigider , o doza de Coca-Cola e tot ce-mi trebuie ca sa scap de starea asta. Dupa ce am tras de cheita dozei si am auzit click-ul provocat de aceasta , o idee mi-a luminat mintea sobra facandu-ma sa zambesc si sa ma bucur de creierii mei destepti.
Trebuie sa o scot pe Ashley undeva sa scape de stresul asta , pun pariu ca nu s-a mai distrat de mult. Imi frec degetele de tample si incerc sa caut o solutie , un plan bine stabilit care sa o faca sa se simta bine. Maine este duminica , oare ce am putea face duminica seara? Prima varianta ar fi clubul , dar nu se poate avand in vedere ca a doua zi trebuie sa plec la munca , la cinema nu merge e ca si cum am fii doi indragostiti ,iar eu o scot la intalnire.
Ma invart in cerc in jurul mesei din bucatarie incercand sa gasesc ceva , nu trebuie sa fie ceva complicat ci doar ceva simplu unde sa se simta bine. BILIARD! Muzica buna pe fundal , tot felul de tineri , cateva jocuri bune si cate ceva de baut. PER-FECT!
Fericit de propria alegere , ma duc spre baie incercand sa ma relaxez maine fiind o zi frumoasa in care Ash se va simtii foarte bine.
Ashley
Tata inca doarme fiind probabil intr-un vis alcoolic cu multa bere si whisky ,in tot acest timp am terminat de facut curatenie in toata casa , am spalat pe jos , am aruncat toate sticlele goala , am sters geamurile. Cred ca este aproape 1 dimineata , iar eu trebuie sa ma odihnesc altfel voi lesina cat de curand. Intru in baie lasand masnusile de curatat pe calorifer , imi dezbrac corpul de toalele pline de praf ramanand in propria goliciune.
CITEȘTI
DOUBLE . Book I Triangle - EDITARE
FanfictionAshley Smith, o tanara de 21 de ani , daramata de toate problemele vietii , intalneste doi baieti care ii vor schimba radical viata. Zayn Malik, un baiat misterios, inteligent gata oricand sa te dea pe spate doar cu o singura privire. Harry Styles...