Capitolul 13
Ashley Smith
- Ash , am ajuns . Ma prinde Zayn de umar si tresarind , ma uitam peste tot, dar tot ce vedeam era negru cred ca inca eram in masina. Am aprobat si am coborat fara sa spun nimic , vazand ca toti ma asteapta pe mine sa ies am pufnit obosita si am mers mai in fata lasandu-i in urma mea.
- Care e problema ei? Probabil Harry ii sopteste surorii lui uitandu-se in acelasi timp la mine.
- Te aud, Styles. Mi-am dat ochii peste cap cu toate ca nu ma vedea, am ajuns la usa clubului in care se tinea petrecerea si cand sa intru un bodyguard cat Zidul Chinezesc de mare s-a pus in fata mea.
- Aveti rezervare?
Ma uitam confuza la el nestiind despre ce rezervare vorbeste, de cand naiba am nevoie de rezervare ca sa intru intr-un club? M-am infoiat incercand sa par dura, dar nu mi-a iesit, aratam ca un pitic de gradina pe langa el.
- De aici ma ocup eu! Ma da Harry la o parte punandu-se in fata mea afisandu-si superioritatea fata de mine. - Am o rezervare pe numele Styles la o masa de cinci persoane, isi baga zambetul lui sarmant, mda nici eu nu rezist acelui zambet .
Barbatul negru a verficat lista si a incercuit vazand ca a gasit numele. Isi ridica capul si ii zambeste strangandu-i mana barbateste.
- Ne bucuram sa va avem printre noi Domnule Styles, aproape ca nu v-am recunoscut , ii spune in timp ce ii dechide usa pentru a intra. Harry intra fara sa zica macar un multumesc, iar eu raman ultima privindu-l pe bodyguardul negru cu o privire compatimitoare .
- Multumesc! Mi-a zambit instantaneu aproband din cap si clipind in acelasi timp , i-am raspuns si eu la zambet, nu era chiar atat de dur precum pare.
Am intrat hotarata in local fara nicio emotie pe fata, am inceput sa tusesc odata ce am intrat in incinta clubului crezand ca aparatele de ventilatie sunt stricate. Fumul gros pe care il puteai taia cu cutitul iti facea imposibila respiratia, deja ma ustura ochii. Mirosul de alcool amestecat cu transpiratie si parfumuri scumpe nu prea dadea o combinatie reusita simtind cum greata isi face loc in stomacul meu, n-am baut nimic si deja mi se face rau . Se pare ca n-am mai fost de mult intr-un club, ma comport ca o maicuta de la manastire . Ne indreptam spre separeuri afland ca al nostru are numar 12 si scrie Styles pe ea, eram abia la trei si mai aveam ceva de mers. Stateam in
coloana de cate doi, fiecare cu perechea lui inafara de Gemma care era singura in fata conducand turma . In seara asta pun pariu ca Harry va avea grija de ea. Am trecut pe langa multe separeuri pana sa ajungem la al nostru, vazand nume precum Cromwell, Pinnock, White, Bayer, Allen .Separeul nostru era destul de mare, chiar potrivit pentru noi cinci, era bine ca nu eram departe de bar sau de scena iesind usor fara a te complica cu mersul. Ne-am asezat fiecare langa iubitii/iubitele noastre . Simteam ca imi scapa ceva, dar nu stiam ce. Aveam acest sentiment de cand am plecat de acasa si nu prea imi dadea pace, ma simteam tulburata. Sper ca pe parcursul serii sa-mi dau seama.
- Love, ce vrei sa bei?
Ma uitam ganditoare la el si imi aduc aminte ca Zayn nu bea. Dar imediat mi-am reamintit ca s-a imbatat de Craciun lasandu-se pipait de una din tarfe , asta inseamna ca nici eu n-am sa ma abtin.
- Un pahar de whiskey, sec, fara gheata.
- Incepi tare din prima, iubito. Ai grija ce bei, te rog.
- Da, da bine. Mi-am dat ochii peste cap asteptand cat mai repede sa vina cu bautura mea , dar nici macar nu plecase, aveam pofta sa beau cu toate ca nu vreau sa ma imbat in seara asta. Dar am motive, nu-i asa? Zayn a plecat dupa bauturile noastre lasandu-mi un sarut dulce pe frunte, m-a lasat cu sacalii, chiar si pentru cateva minute ma simt incoltita. Din cand in cand mai trageam cu ochiul la Harry si de cele mai multe ori il prideam holbandu-se la mine apoi se incrunta si se intorcea spre papusica lui de plastic. Pot sa spun ca eram geloasa pentru ca era perfecta. Frumoasa... Am incercat sa creez o conversatie, dar dupa ce am deschis gura am zis ca mai bine nu ma bagam in asta.
CITEȘTI
DOUBLE . Book I Triangle - EDITARE
FanficAshley Smith, o tanara de 21 de ani , daramata de toate problemele vietii , intalneste doi baieti care ii vor schimba radical viata. Zayn Malik, un baiat misterios, inteligent gata oricand sa te dea pe spate doar cu o singura privire. Harry Styles...