Capitolul 11
" Does he tell you he loves you when you least expect it. Does he flutter your heart when he kisses your neck " - Little Mix - DNA
Ashley Smith
* 30 Decembrie *
Stateam pe banca cu mainile inclestate de lemnul masiv incercand sa infrunt frigul ce se instalase peste noapte . Imi miscam picioarele sus-jos intr-un ritm alert fiecare minut punandu-mi rabdarea la incercare. Eram intr-un parc din centrul Londrei privind luminitile ce-l impodobeau realizand o imagine ca in povestile cu printi si printese . Cred ca erau mai putin de zero grade afara frigul sitindu-se pana in maduva oaselor favandu-mi corpul sa trepideze . Zilele au trecut repede maine fiind seara de Anul Nou, cea mai asteptata zi din an . Odata cu anul ce vine ar trebui sa schimb capitolul odata cu viata mea si sa las anul acesta in trecut, in filele scorojite pline de lacrimi si suferinta. Viata mea e ca o carte veche in care coperta sta sa cada, iar multe pagini din ea sunt arse cenusa fiind purtata de vant prin intreaga lume. Sper ca dupa acest inceput sa imi gasesc un aparment micut , dragut in care sa-mi fac veacul, traind linistita si bucurandu-ma de darurile vietii.
Sunt de aproape o jumatate de ora in parc si el nu a aparut. Ce mai punctual. Ce mai iubit. Rabdarea scadea odata cu temperatura corpului meu incepand sa-mi clantane dintii in gura. Asta e, daca nu vine in zece minute plec.
Am astepat destul!
Un lucru e cert daca mi-ar fii spus cineva acum ceva timp ca el va fii iubitul meu probabil nu-l credeam, dar s-a intamplat. Am hotarat sa-i dam o sansa iubirii noastre cu toate ca sunt putine, iar noi le risipim si pe acelea traind clipa incercand sa le dezvoltam. Meritam sa fim impreuna fericiti, dar oare vom fi? Oare va dura? Numai Dumnezeu stie. Chiar daca prietenii mei sau cei de la munca or sa fie uimiti de noi si cu toate ca or sa se auda barfe eu am sa incerc sa le ignor asa cum a zis si el ca o sa faca. Mi-am impreumat mainile frecandu-le intre ele incercand sa le incalzesc cat de cat.
Simt doua maini reci a gheata, dar tot odata atat de calde pe fata mea tragandu-ma pe spate pentru a ma saruta. Parfumul lui m-a facut sa-mi dau imediat seama imediat cine incearca sa ma sarute, asa ca am raspuns fara regret. Era un sarut destul de chinuit, dar totodata atat de senzual. Eu aveam capul dat pe spate la maxim, iar el era oarecum aplecat spre mine. A durat destul de mult sarutul simtind o mica amorteala in zona cefei frecand de zor sa imi treaca.
- Inchide ochii! Si sa nu trisezi! Imi spune imediat ce am rupt sarutul.
Am inchis ochii la comanda rugandu-ma sa nu-i deschid si sa stric surpriza. Imi placeau surprizele, dar de fiecare data eram atat de entuziasmata sa le vad incat le stricam pe toate. Imi simteam corpul incalzindu-se din cauza emotiilor simtind cum palmele imi transpira, asta fiind doar in mintea mea. A venit in fata mea respiratia lui calda lovindu-se de fata mea dezghetand-o . Dupa cateva secunde ceva fin imi mangaia obrazul facandu-ma sa chicotesc. Nu erau degetele lui si nici buzele, era ceva fragil foarte fin provocand o mie de senzatii la fiecare atingere. Odata ce l-a apropiat de nasul meu si am simtit mireasma ce-mi bucura caile nazale , am deschis ochii si imediat am vazut in fata mea un trandafir. Alb. Imediat ce l-am vazut mici fulgisori de zapada au inceput sa cada in mai incet ca niciodata. Ningea linistit, incredibil de romantic facand-mi inima sa creasca cu fiecare fulg cazut.
Bucuria imi curgea prin vene accentuandu-se si dilatandu-se facandu-ma sa zambesc ca o nebuna. Am lua trandafirul printre degete si i-am studiat fiecare petala in parte. Toate erau perfecte, iar albul in care erau imbracate se potrivea perfect cu atmosfera de afara. Dupa ce am iesit din magia cadoului i-am privit ochii aurii ca niste migdale lacuite uitandu-se la mine cu o fata tampa , dar in acelasi timp fericita.
CITEȘTI
DOUBLE . Book I Triangle - EDITARE
FanfictionAshley Smith, o tanara de 21 de ani , daramata de toate problemele vietii , intalneste doi baieti care ii vor schimba radical viata. Zayn Malik, un baiat misterios, inteligent gata oricand sa te dea pe spate doar cu o singura privire. Harry Styles...