Capitolul 12 - Confuză

328 12 4
                                    

Capitolul 12

Ashely Smith

Harry Styles : " Hei Amber, mi-a placut de tine in aceasta seara. Mai vi si maine? "

Inima a inceput sa mi-o ia la goana, dar nu de fericire ci de frustrare. Pe bune, Harry ? Chiar ma confunzi cu una din jucariile tale? M-am ridicat in fund sprijinindu-ma de spatarul patului ce parea destul de inconfortabil, dar atata timp cat somnul meu a zburat n-am ce face. Imi simteam inima pana in gat avand o senzatie de greata odata cu aceasta, cum a putut face asa ceva? . La cum il cunosc eu pe omul asta ar fi dat acest mesaj intentionat sa vada daca imi pasa de el, sau poate ca gandesc eu prea departe , el acum poate fiind beat crita alaturi de 50 de femei . Nu-mi pasa! Imi repetam periodic in minte incercand sa nu las gelozia sa ma acapareze total. Nu aveam stare deloc asa ca m-am ridicat in picioare facand ture dintr-o parte in alta a camerei gandindu-ma la situatia asta jalnica. Hai Ash, gaseste o solutie. Subconstientul meu vorbeste in locul meu de data asta . Imi agitam mainile prin aer incercand sa gasesc o solutie, dar... Nimic. Daca nu ii raspund inapoi o sa zica ca sunt o lasa si ca ma dau batuta in fata lui, sau poate ca nu stie de mesaj si chiar a gresit. Imi ridic telefonul din pat si pana la urma incep sa-i scriu :

Eu : " Ai gresit destinatarul. "

- Offf, ce-o fi o fi. Oftez tinandu-mi privirea pe ecran, care era destul de jegos acum ca stau si ma uit mai atenta la el.

Am apasat pe trimite inca ingadurata daca e bine ceea ce fac, pana la urma chiar daca a gresit sau nu, cu ii pasa? Am incercat sa fiu cat se seaca am putut, incercand sa nu arat nicio emotie de niciun fel, doar indiferenta. Eram atat de nerabdatoare sa ii primesc raspunsul incat am lasat ecranul telefonului deschis in meniul cu mesaje. Super . Plictiseala ajungea la cote maxime chinuindu-ma lasandu-ma fara aparare. Oare ce face Gemma in ditamai apartamentul atunci cand se plictiseste, adica daca eu as avea tot acest spatiu la dispozitie l-as transforma intr-un loc de distractii pe cinste. Am iesit din camera me indreptandu-ma spre bucatarie pentru a-mi lua ceva de baut , daca tot n-am ce face macar sa-mi gasesc ceva de omorat plictiseala prin casa. Mi-am asezat telefonul pe blatul de la bucatrie verficandu-l din doua in doua minute, m-am infipt in fata frihiderului cu doua usi apoi am deschis una din ele. Numai cand vedeai ce se afla in fata ta vedeai raiul pe pamant, nu stiu daca fiinta asta are vreodata frigiderul gol. Cu siguranta, nu. Mi-am ales de acolo cutia cu suc de portocale si am inchis incercand sa ma abtin sa nu mananc la ora asta, chiar nu vreau sa ajung sa arat ca inainte. Arghh, amintiri stupide. Am agitat usor continutul apoi am turnat lichidul portocaliu in pahar luand un pai rosu si lunguiet din sertar. Mi-am insfacat telefonul impreuna cu paharul rosu de plastic si am inceput sa ma plimb prin casa pentru a gasi ceva de facut. Urat e sa ai prieteni asa somnorosi, cine mama lui Satana ae dormi la ora asta? Toti inafara de mine , stiu. Poate ca si Harry a adormit si eu stau degeaba ca proasta asteptand un semn de la el, Doamne da-mi minte. Pana la urma ma decid sa mai astept putin, oricum n-as putea sa dorm nici daca as vrea si putine jocuri video n-ar strica gandesc in timp ce ma apropii de manetele de joc ce mi-au iesit in cale. Avea un dulap plin cu jocuri care nu par a fi ale ei, nu prea o vad pe ea jucand jocuri cu Zombie, impuscaturi si alte nebunii. Dintre toate zecile de casete unul singur mi-a atras atentia, un joc cu masini. Curse. De cand sunt mica visam sa sa conduc o masina cu o viteza uriasa, alergand pe strazile Londrei ca o fiinta turbata insetata de adrenalina, ba chiar mi-ar place sa conduc o motocicleta. Vedeam in filme tot felul de femei imbracate in costume negre de piele zburand cu motocicleta le soseaua libera, intotdeauna mi-am dorit asta si promit ca intr-o zi imi voi realiza acest vis. Am indepartat gandul de a fii un tigru in cursele cu masini in lumea mea imaginara si am pornit jocul inca fiind nestiutoare de cum se porneste si cum se joaca. Am invatat destul de repede incepand sa prind schema jocului si sa ma integrez. Mi-am ales masina mea preferata un Lamborghini Aventador, portocaliu, zburand cu el pe sosea alaturi de ceilalti riavali. Nu a durat mult fascinatia pentru acest joc ca m-am si plictisit. Ma dau batuta, clar.Era foarte tarziu, ceasul trecand de mult de miezul noptii, iar eu tot nu aveam somn. Harry n-a mai dat niciun semn si chiar daca sunt al naibii de curioasa, incepe sa ma enerveze tot mai tare. Strang din dinti si las totul balta vazand ca n-are de gand sa ma bage in seama, idiotul asta nu va raspunde asa ca poate ca ar fi mai bine sa ma pun sa dorm. Sa te ia naiba Harry, daca n-ai de gand sa raspunzi, nici eu n-am de gand sa astept sa faci asta. M-am dus in camera si m-am asezat in asezat in pat invelindu-ma pana in gat cu pilota visinie ce acoperea patul, am inchis televizorul lasand intunericul sa-si faca de cap in propria lumina. Mi-am asezat capul pe perna si un oftat adanc mi-a scapat printre buze. Am fost atat de prinsa in rahatul asta cu Harry incat am uitat de Zayn. Oare e teafar? Gandul asta ma macina, este ora 2:17 AM si el n-a dat niciun semn de viata pana acum , oamenii astia chiar sunt intorsi cu susul in jos . Imi place de Zayn , imi place ca el ma accepta asa cum sunt cu bune sau rele, el nu ma cearta, el nu ma judeca ci imi ofera sprijinul de care am nevoie oferindu-mi sufletul lui cald pe tava cu convingerea ca va putea sa-l dezghete si pe al meu candva. Am inchis ochii stragand fortat din ei rugandu-ma sa adorm si eu odata si-odata . Cand aproape am adormit, telefonul mi-a vibrat in mana anuntandu-ma ca am primit un mesaj. Am marait, deblocand ecranul si citind nenorocitul de mesaj ce a reusit sa imi distruga unicul strop de somn .

DOUBLE . Book I Triangle - EDITAREUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum