Capitolul 14 - La fel ca ea

305 13 15
                                    

Capitolul 14

Ashley Smith

Inca un an a trecut pe langa mine ca fumul unei tigari aprinse . Timpul trecea din ce in ce mai repede scurtandu-mi viata sugand in fiecare an cate un strop de speranta din mine. Anul asta avea sa se schimbe complet de fapt cu asta ma minteam eu. Timpul este intim legat de sentimentul propriei noastre existente. Simtim cum noi insine ne schimbam si vedem cum toate care ne inconjoara se nasc, se transforma si pier. Asa a fost mereu, niciun muritor nu a scapat de aceasta lege e nemuritoare . Prin aceasta schimbare neintrerupta, ceea ce va fi devine prezent, iar ceea ce este prezent devine trecut. Momentele intamplate inainte de miezul noptii deja sunt in trecut fiecare amintire din anul anterior derulandu-se in mintea mea ca la un film de cinema. Nu au fost doar momente urate cu toate ca ele erau majoritare in fata putinelor momente frumoase din viata mea . Tin minte ca anul trecut pe vremea asta eram cu Dean petrecand revelionul cu familia lui si cativa prieteni. Am ras scurt cand m-am gandit la asta, eu cu Dean ne petreceam timpul ca si cum am fi fost casatoriti, dar cu siguranta n-as mai face asta si cu Zayn, amandoi avem nevoie de libertatea noastra. Nu o sa ma mut cu el si nici n-o sa-mi petrec toate zilele langa el, dupa ce m-am despartit de Dean cu motivul ca eu nu l-am iubit cu adevarat, mi-am dat seama ca viata este atat de scurta incat trebuie sa profiti de ea la maxim. Nu știi cand te nasti, dar nu stii nici cand mori.

Ma retrag din imbratisarea lui Harry privindu-l fericita . Nu eram mereu fericita in preajma lui, dar asta nu insemna ca nu tin la el . Mi-a placut sa il am in acest moment langa mine chiar si prin termenul de prieteni a fost minunat. Bratele lui au distrus scutul de gheata ce se prinsese de trupul facandu-ma sa ma topesc ca untul in bratele sale. Nu credeam ca o sa mai pot sta in bratele sale, nu credeam ca o sa mai pot sta aproape de el in felul acesta, imi ridic capul si ma uit in ochii lui. Sclipesc, mereu sclipesc, dar acum sunt mult mai speciali luminandu-se odata cu avalansa de artificii, ma trage din nou in brate plasandu-mi un sarut pe tampla.

- Imi place sa te tin asa. A chichotit leganandu-se cu mine de parca am fii fost un cuplu fericit. Fericiti suntem, dar un cuplu nu.

- Asa cum? Mi-am dat capul intr-o parte incercand sa-l privesc. Imi zambea.

- Asa. Stranse bratele mai tare in jurul abdomenului meu razand aratand cum . Eu stand in spatele tau lipit de tine, cu bratele in jurul taliei tale cu toate ca as prefera sa imi pedepsesc mainile punand mana pe mingiile astea de fotbal. Spune trecand cu degetul peste unul din sanii mei facandu-ma sa gem si sa izbucnesc in ras in acelasi timp.

- Harry nu...

- Amorezatilor, se apropie Zayn cu scorpia. Am tresarit la auzirea vocii Gemmei, am uitat efectiv ca ea este chiar langa noi. Orice s-ar fi intamplat stiu ca Gemma nu s-ar baga intre noi, mai ales ca Harry e fratele ei. Aveam atata incredere in ea ba chiar o iubeam la randul meu ca pe sora mea. M-a ajutat cum nimeni pana acum n-a facut-o si n-am sa renunt nicioata sa-i multumesc pentru ajutorul primit. Imi face cu ochiul apoi schiteaza un zambet strengaresc facandu-ma sa rosesc.

M-am panicat incercand sa ies din bratele lui Harry, Doamne nu stiu cum dracu' ajung de fiecare data in bratele lui si asta fara sa vreau. Okey, de data asta am vrut. Si-a desfacut mainile din jurul pantecului meu foarte discret, iar eu m-am indepartat putin de el incercand sa parem cat mai normali. Harry si-a aranjat camasa apoi m-a intrebat daca mi-e frig vrand sa-mi ofere din nou sacoul lui, am dezaprobat soptind un nu scurt cu toate ca-mi era frig. Zayn a ajuns in dreptul nostru pe chipul lui citindu-se nervozitatea. Era incruntat sprancenele lui unindu-se aproape complet, buzele ii erau tuguiate inainte aratand mai mult ca o diva decat ca un om suparat. Cum m-a vazut pe mine expresia i s-a schimbat oferindu-mi un zambet lung , dar oarecum trist. Se pare ca nu m-a vazut in brate la Harry. Multumesc Doamne! Am vorbit in gand disparandu-mi o piatra de pe inima.

DOUBLE . Book I Triangle - EDITAREUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum