Capitolul 13 Partea II - Trecut

366 17 10
                                    

Capitolul 13

Ashley Smith

M-am intors spre directia de unde s-a auzit vocea, stiam deja cine e asa ca m-am intors imediat. Statea intr-o pozitie dreapta la cativa metrii de noi, extrem de impunatoare cu mainile lasate pe langa corp si cu fata neutra putin incruntata un rid formandu-se la baza sprancenelor . Era al naibii de intimidant, facandu-te sa te simti pe langa el ca o furnica fara pic de ajutor, era ca un vanator . Tot ce trebuia e sa ma uit in ochii lui si ma pierdeam. Eram vânată. S-a apropiat mai mult de noi, pasii lui find apasati ca si cum ar pasii pe capetele noastre strivindu-ne creierii. S-a oprit in dreptul lui Amber privind-o cu furie de parca eu nici macar nu eram aici.

- Ce dracu faci tu aici vorbind cu ea? Ii prinde incheietura tragand-o salbatic spre el, ea dezechilibrandu-se putin din cauza tocurilor de 15 cm. Amber a ripostat incercand sa se intoarca, dar nu se puteam impotrivii fortei lui Harry.

- Eu... Atat a apucat sa spuna ca Harry i-a prins obrajii in mana obligand-o sa se uite la el, ea a gemut de durere inchizandu-si ochii de repetate randuri, dar lui nu-i pasa asta.

- Tu ce? Tu nu ai ce face si vii aici ca o tarfa ce esti si te bagi in toate alea, eu te-am pus sa faci ceva. A urlat in fata ei ecoul vocii groase rasunand departe de locul asta . Ii da drumu la obraji si o impinge fara mila uitand ca este si ea pana la urma o fiinta umana si mai ales femeie. Ma speria, pentru prima data, Harry chiar ma speria . Intra acum ! A uralt inca odata nervos aratand cu degetul spre usa imensa.

Amber n-a mai stat pe ganduri si a fugit ca un fulger inauntru refuzand sa se mai uite la mine sau oriunde altundeva . Chiar daca nu pare, ea este o fata buna si nu merita un asemenea sarlatan, am dat sa plec dupa Amber cu intentia de a o gasi, dar Harry s-a pus in fata mea inainte ca eu sa fii facut un pas. Se uita de sus la mine, iar eu ma uitam in jos incercand din rasputeri sa nu ma uit in ochii lui , dar am cedat si am facut-o. O caldura imensa mi-a strabatut corpul simtind acel sentiment de familiaritate, n-am mai stat de mult in fata lui Harry ba chiar uitasem cum se simte caldura corpului sau, chiar daca era la cativa centimetri de mine . Credeam ca dupa tot ce s-a intamplat imi va fii frica de el la fel cum ii este si lui Amber , dar de data asta mi-am dat seama ca niciodata n-am sa fiu speriata de o fiinta pe care o indragesc, oricat de mult rau mi-ar face. Mdaa...

Harry Styles

Statea in fata mea cu capul aplecat si parul peste fata privindu-si pantofii. Era beata. Ultima data cand s-a intamplat asta aproape am facut dragoste in plina noapte, dar se pare ca seara asta nu va decurge atat de frumos pe cat a fost atunci. Voiam sa o cert, sa ma iau de ea, dar imi era imposibil atata timp cat era in fata mea, atat de vurnerabila si foarte sexy. Picioarele bine definite ieseau in evidenta din cauza rochiei stramte din dantela neagra. Mi-am trecut limba peste buze umezindu-le apoi mi-am muscat intaratat buza de jos , sa fiu traznit de nu am dreptate cand spun ca nu are sutien pe ea . Am inghitit in sec, deja nu-mi mai puteam lua ochii dupa ea, doar acea imagine cu sfarcurile ei intarite ca betonul ce faceau ca materialul rochiei sa ia forma acelor umflaturi dragute ma faceau sa-mi doresc fiecare particica din corpul ei . Aproape ca nu-mi vine sa cred cum de starea mea de spirit s-a schimbat de la un pol la celalalt intr-o secunda vreau sa o chinui de durere , iar in cealalta sa o chinui de placere . Mi-am lasat capul pe spate inchizand ochii si oftand incercand sa elimin din imaginatia mea imagini si momente cu Ash in situatii erotice.

- Eu ma duc inauntru. Mi-am intors privirea spre ea , iar ea a ramas cu privirea plecata , s-a intors dintr-o singura miscare grabindu-se spre usa. Nu chiar atat de usor domnisoara. Ego-ul meu barbatesc a vorbit pentru mine. Am prins-o de pe mana , dar nu s-a intors cu fata spre mine oprind-o din mersul tantos ce ii facea fesele sa se miste sus jos ca niste mingii de basket.

DOUBLE . Book I Triangle - EDITAREUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum