Capitolul 7
Ashely Smith
Stateam cu capul sprijinit de geamul masinii lui Zayn gandindu-ma la cum a fost viata mea mea pana acum si la cum va fi de acum inainte . Nu-mi vine sa cred ca deja este luna Decembrie si mai sunt doar doua zile pana la Craciun . In tot acest timp de cand i-am cunoscut pe Zayn , Harry si Gemma , parca viata mi s-a schimbat radical , zilele mele sunt pline de zambet si la munca cand sunt alaturi de colegii mei cu care ma inteleg excelent si in timpul liber cand sunt doar cu prietenii mei . Ma fataiam in scaunul , facandu-ma mai comoda .Eu si Zayn am inceput sa petrecem foarte mult timp impreuna si chiar mi-a recunoscut ca ma place , incep sa zambesc si trag putin cu ochiul uitandu-ma la el . Era atat de frumos , atat de dulce si protector , cred ca orice fata si-ar dori sa aiba un baiat ca el , doar ca eu nu stiu ce sa fac .
Zambesc uitandu-ma la chipul lui .
Ma opresc din holbat inainte sa ma observe si imi asez din nou capul pe geamul masinii . Ideea e ca nu stiu ce se intampla cu mine , si mie imi place mult Zayn , dar se pare ca doar atat , asa ca daca e sa fie ceva o las sa vina de la sine .
Cu Gemma m-am inteles perfect din prima zi cand am vazut-o , ea este sefa mea la restaurant , dar in viata de zi cu zi ea cu Sammy imi sunt cele mai bune prietene , mergem mereu impreuna la cumparaturi , la petreceri si cluburi , oriunde impreuna . Am petrecut foarte mult timp impreuna si am dormit de foarte multe ori la ea , genul acela de nopti albe cu muzicamulta , maraton de filme , pizza si barfe despre baieti , printre care il cuprindeau si pe Harry si discutii care contineau " Ce mi-ar place ca Harry sa gaseasca o fata asa ca tine , sau poate chiar sa fii tu aceea ! " .
Ca tot veni vorba despre Harry , in ultima vreme , surprinzator , ne-am inteles foarte bine , nu ne-am mai tachinat asa rau , nu ne-am certat si chiar am ras impreuna . Uneori dupa ce ieseam de la munca mai mergeam la cafea , ne plimbam in parc sau facem diferite activitati distractive , ba chiar mi-a spus ca sunt cea mai buna prietena a lui si m-a rugat sa-l ajut sa-si faca curat in birou , deoarece nu mai are incredere in femeile de servici . Ori isi revine , ori m-am obisnuit eu cu nebunia lui . La munca m-a desemnat sefa personalului , ceea ce Yessicai nu i-a convenit , nu s-a mai luat de mine de la acea petrecere , oare Harry a pus-o cu botu pe labe sau a lasat-o balta pe saraca fata ?
Oricum bine ca am scapat de ea .
Simt cum o mana calda imi mangaie parul , atingerea lui facandu-mi pielea de gaina . Nu putea fi nimeni altcineva inafara de Zayn , care statea intors spre mine admirandu-ma .
- Tot drumul ai fost foarte tacuta , la ce te gandeai ? imi spune continuand sa se joace cu parul meu .
- La cat de mult s-a schimbat viata mea , de cand ai aparut tu si ceilalti in ea , zambesc larg , ma gandeam oare cum o sa fie mai departe .
- Din ce in ce mai frumos , crede-ma , imi face cu ochiul , acum hai sa coboram , am ajuns la destinatie .
Aprob dintr-o miscare .
Ma uit pe geam si privesc ce sa afla in fata mea , cred ca niciodata n-am sa ma obisnuiesc cu casa asta imensa , e ca si cum as veni pentru prima data aici . Zayn vine pe partea mea si imi deschide usa sa ies . Ma mai uit pret de cateva secunde la frumoasa capodopera .
Pasim pe poteca de ciment , prin imensa curte plina cu flori .
Apas pe sonerie , asteptand ca cineva sa ne deschida usa . Nu asteptam mult timp si usa se dechide , iar acea persoana ne intampina cu un zambet radiant pe fata .
CITEȘTI
DOUBLE . Book I Triangle - EDITARE
FanfictionAshley Smith, o tanara de 21 de ani , daramata de toate problemele vietii , intalneste doi baieti care ii vor schimba radical viata. Zayn Malik, un baiat misterios, inteligent gata oricand sa te dea pe spate doar cu o singura privire. Harry Styles...