Capitolul 8 - Gelozie

418 17 0
                                    

Capitolul 8

Harry Styles

- Primiti cu colindu' ?

Niall , Yessica si alti necunoscuti stateau in fata casei mele asteptand sa le fac loc sa intre . Toti erau deja morti si se uitau la mine de parca ar fi vazut o nava cu extraterestrii .

- Frate , ce-i cu tine ? se incrunta Niall , trebuia sa fii mort pana la ora asta .

E prima data dupa multi ani cand fac si eu un Craciun linistit si uite cum s-au gasit astia acum sa strice totul . Cat as vrea sa ii pot da afara , dar pana la urma Niall imi este prieten si nu le pot spune celorlalti sa plece . Nu stiu cum va reactiona Ash cand o va vedea pe Yessica si invers . Nici nu vreau sa aflu !

- S-au schimbat vremurile frate , ii zambesc .

Ma uitam la toti cei care stateau la usa mea , pe fata lor se citea nedumerirea . Se uitau la mine ca la poarta noua , dar dintr-o data ochii lor nu mai erau pe mine ci pe persoana din dreapta mea . Ma uit si eu fiind curios la ce se holbeaza si dau de micuta Ash , imbracata intr-o rochie visinie pana deasupra genunchilor , cu maneci lungi neavand decolteu , iar cireasa de pe tort era spatele ei complet gol . Arata incredibil de sexy , incerc sa imi iau ochii si gandul de la ea , dar ceva nu ma lasa .

Imi muscam buza incercand sa-mi controlez monstruozitatea ce mai avea putin si-mi exploda in pantaloni .

Dupa ce Ash a vazut ce se intampla si-a intors privirea spre mine aproape mancandu-ma . Deja am inteles ce vrea sa spuna numai cu acea privire " Cine dracu' i-a invitat pe astia aici? " sau " Daca ii bagi in casa , iti promit ca te castrez ! " .

I-am cuprins mijlocul , mangaind-o usor pe spate incercand sa o calmez . Dar degeaba . Simteam cum presiunea dintre Ashley si Yessica crestea , probabil omorandu-se una pe alta in gand .

- Ai de gand sa ne primesti inauntru , Styles ? intreaba unul dintre baieti .

- Da , cu siguranta . Raspund ezitand .

O trag pe Ash de mijloc incercand sa o dau la o parte din fata usii . Stiu ca si-ar dorii sa ma stranga de gat sau sa ma jupoaie de viu , dar am sa incerc sa o impac . Avea mana peste a mea si simteam cum o strange puternic incercand sa se linisteasca .

- O sa incerc sa scap repede de ei , promit . Ii soptesc la ureche incercand sa ii reduc nervii .

- Ai face bine sa scapi cat mai repede , altfel vei avea parte de un Craciun sangeros , imi spune printre dinti fiind vizibil nervoasa .

Am dat mana cu toti , iar pe fete nu le-am salutat fiind satul . Cred ca mai mult de jumate au trecut prin patul meu . Yessica se opreste in fata mea .

Minunat .

- Craciun fericit , Harry ! Se ridica pe varfuri si imi cuprinde gatul cu mainile . Ma trage intr-o imbratisare fortata , iar eu nu reactionez in niciun fel lasandu-mi mainile pe langa corp .

Mi-am intors cu greu capul spre Ashley care ne privea scarbita . Si eu ma simteam la fel , i-am mimat gen un " scapa-ma " , dar a ridicat mainile in semn de protest mimand ca nu-i pasa .

- Craciun fericit si tie , trag de pe mine lipitoare care ma privea trista .

- Aaa , erai si tu aici ? spune cu vocea aia a ei pitigaiata . Nici macar nu te-am vazut , Craciun fericit si tie , Ash . Ma imita pe mine si pleaca de langa noi , mergand spre ceilalti prieteni ai ei .

DOUBLE . Book I Triangle - EDITAREUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum