Capitolul 6 - Provocare

427 17 0
                                    

Capitolul 6

Zayn Malik

Mi s-a pus un nod in gat vazand ca nu mai este acolo , am inghitit in sec incercand sa scap de nodul ce-l aveam in gat si am inceput sa ma invart prin incapere in cautarea ei . Spaima ma cuprinde si simt ca agitatia creste in mine , nu trebuia sa o las singura aici , nu cunoaste pe nimeni si i se poate intampla orice , am fost atat de prost ca am lasat-o si pentru cinci minute . Daca a patit ceva , este numai vina mea , iar eu nu ma voi ierta niciodata pentru asta .

Nu stiam unde s-o mai caut , unde o fi disparut in cinci minute ? Ajung in living si ma uit in fiecare coltisor , dar nici urma de ea , ii impingeam pe toti din calea mea , dar nici urma de Ash . Dupa ce am verificat toate camerele , cele de la etaj , i-am intrebat si pe Harry si Niall daca au vazut-o , dar nici ei n-au dat de ea . Am hotarat sa ies afara sa o caut , ochii mei umblau de colo , colo , transpiratia incepand sa se scurga pe mine din cauza stresului . Vinovatia a inceput sa ma cuprinda , dandu-mi un sentiment ciudat care ma speria usor , dar am inceput sa-mi revin atunci cand am vazut un trup micut si blond in coltul casei vorbind la telefon , cred ca era ea , adica mai mult ca sigur era ea , nu as putea s-o confund .

M-am apropiat incet , incet , incercand sa n-o deranjez . pasii mei mici fosneau sub frunzele uscate ale toamnei asezate ca un covor multicolor . Era suparata si isi ridica tonul destul de rau catre persoana din telefon , ma intreb cu cine vorbeste , dar trebuie sa fiu nesimtit ca sa aflu asa ca daca nu risti , nu castigi .

Ashley : " Nu este adevarat , Dean .... nu mai suntem impreuna asa ca lasa-ma ... nu am un iubit , esti ipocrit ?... Stii ce ? Chiar nu e treaba ta .... Nu vreau sa ne mai impacam , punct am zis ca ma axez pe job-ul meu ... Si care e problema ta pana la urma? ... Zayn nu este iubitul meu , este prietenul meu si tin foarte mult .... "

Si de aici mi s-a taiat filmul . Inima a inceput sa-mi bata cu putere imediat ce acele cuvinte au rasunat in urechile si mintea mea , spus ca tine foarte mult la mine , cred ca e de bine , nu ? Palmele au inceput sa-mi transpire , desi afara era foarte frig , iar eu tremuram frenetic . Ash chiar tine la mine , dar ca la un prieten si asta inseamna mult pentru mine pentru ca si eu tin la ea , chiar din prima secunda de cand am inceput sa vorbim . Vreau sa stiu mai multe despre ea si in seara asta voi incerca sa aflu si daca ea vrea sa afle ceva despre mine ii voi raspunde sincer la toate intrebarile .

Am decis sa nu mai ascult conversatia si sa ma duc la ea sa aflu ce s-a intamplat , eram atat de aproape de ea , dar la cat de nervoasa era nici nu cred ca mi-a simtit prezenta . Nu stiu daca tremura din cauza frigului sau din cauza nervilor , dar corpul ei era chinuit de usoare spasme . Nu am mai rezistat sa o privesc chinuindu-se si m-am dus direct in spatele ei .

- Ash , esti bine ? O intreb eu punandu-i mana pe umar , iar ea tresarind . S-a intors repede spre , sperindu-se , dar imediat cand si-a dat seama cine e s-a calmat . O mangaiam pe spate incercand sa o fac sa-si revina din sperietura , e atat de micuta si fricoasa .

- Esti bine Ash ?

- Da , s-sunt bine , imi raspunde ezitand . Dean , eu voi inchide , la revedere , ichide apelul si ofteaza lung . Se rezeama cu spatele de casa si priveste absent spre cer incepand , iar sa ofteze si sa lase capul in jos . Daca era langa mine acum n-ar mai fi fost totul atatde greu , dar asa nimeni nu ma poate ajuta sa sfatui , spune mai mult ca o spoata , lacrimile sale prelingandu-se usor pe obrajii ei moi .

- Ash , chiar daca ea este acolo sus , te vegheaza si are grija de tine , ii sterg lacrimile si o strang in brate , ea bagandu-si capul in scobitura gatului meu , expirand aer cald pe venele mele . Vrei sa mergem inauntru sa vorbim ?

DOUBLE . Book I Triangle - EDITAREUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum