Capitolul 16
Ashley Smith
" Ma simteam atat de bine cu el inauntrul meu. Doua piese de puzzle total diferite, dar cu toate astea ma simteam completa. Am gasit ca era imposibil sa ma deranjeze ceva in momentul asta, infasurata in el , cum eram. Ceva era inauntrul meu, si nu ma refer la el, ci la sentimentul ce zace acum in inima mea. Iubire. Simteam iubirea si era atat mare. In timp ce faceam dragoste, trupurile noastre se unduiau in diferite moduri atingand cele mai inalte culmi, mereu diferite.
— Mai tare! Imploram placere, ceva ce n-am mai facut pana acum . Voiam mai mult, voiam sa il simt cu totul.
A chicotit, probabil amuzandu-l ca ma transformam intr-o nimfomana, maniaca, bolnava dupa sex. Nu eram asa, el ma face sa fiu in felul asta. Ritmul a crescut odata cu respiratiile, amandoua fiind acum la acelasi nivel , gafaind dupa aer. Mainile mi-au fost incatusate de mainile sale, in secunda doi rotindu-se odata cu mine ajungand deasupra lui.
— Fa-ti treaba , iubito. Imi lipeste o palma peste fesa dreapta, tipand scurt. Oh, asta vrei, Styles? Am sa-ti indeplinesc dorinta.
Supusul meu statea pe spate ranjind asteptandu-si rasplata, zambind ca un copil ce voia sa-si primeasca trofeul. Eu nu eram unul. Niciodata sa nu subestimezi o femeie, nu stii niciodata ce-i poate pielea. Ador sa raspund provocarilor, mai ales cand in joc este placerea. Miscarea soldurilor era una lenta provocand mai multa suferinta si placere , stiam ca vrea mai mult dar iubesc sa-l tachinez , e ca un catelus atunci cand si-a facut praf jucaria si nu mai vrea alta. Pentru a-l pedepsi mai tare, mi-am lasat bazinul peste al lui lipindu-ma complet de el. Saruturile scurte, dar umede ii lasau urme pe piele facandu-l sa tremure sub atingerile mele , e prea usor. I-am supt bucatica cu bucatica din pielea gatului sperand ca a doua zii stampilele mele sa fie prezente . Coboram cu saruturile din ce in ce mai jos, facandu-l sa-mi geama puternic. Placerea era aceeasi, ba chiar mai mare, chiar daca ritmul era lent , sute de gemete cu numele meu ieseau din gura lui murdara spurcata de cuvinte urate , aplificand de fiecare data vocea atunci cand ma adanceam de tot.
— Ash, te rog! Gafaia cu ochii inchisi sufland aer spre pieptul transpirat. Varfurile parului erau ude la fel si fruntea plina de brobonite de sudoare ce stateau sa cada in scurt timp.
Am ranjit.
— Ce ai spus? Am intrebat nevinovata, comportandu-ma ca un inger cu coarne.
Inghitii in sec.
— Nu poti sa-ti bati in halul asta joc de mine. Daca nu faci ceva iti jur ca ti-o trag in fiecare coltisor din camera asta pana intrii in coma. Vocea lui era amenintatoare, dar la fel de vulnefabil.
Nu te juca cu focul ca ai sa te arzi. Fraza asta mi se repeta incontinuu in minte, ma pot arde mai rau de atat?
Am continuat la fel de lent, de data asta miscandu-mi soldurile circular. L-am lasat pe el de o parte si am inceput sa imi frec sanii, framantandu-i usor intre ei, stiu ca asta ii placea cel mai mult , privindu-ma facand asta. Ochii cat benoaclele se blocasera in imaginea din fata lui, puteam sa observ cum ii curg bale din gura in timp ce miscarile circurale imi faceau nurii sa se intareasca. N-am mai apucat sa-mi execut urmatoarea miscare , ca a executat-o el pe a lui, m-a trantit sub el, de data asta cu spatele cufundandu-mi capul in perna.
CITEȘTI
DOUBLE . Book I Triangle - EDITARE
FanfictionAshley Smith, o tanara de 21 de ani , daramata de toate problemele vietii , intalneste doi baieti care ii vor schimba radical viata. Zayn Malik, un baiat misterios, inteligent gata oricand sa te dea pe spate doar cu o singura privire. Harry Styles...