Capitolul 10
Harry Styles
- Harry ?
Incerc sa imi dau seama cine este in spatele fumului grost, dar imediat cand ii aud vocea imi dau seama ca este Ash. Eram cu nervii facuti varza, iar acum asta face? Ele chiar isi bat joc de mine. Am sunat-o pe Gemma incontinuu, dar nu raspundea nimeni. Ba chiar am incercat si la Sammy, apoi vazand ca nici ea nu raspunde am sunat-o pe Ash . Si ce crezi? Nici ea n-a raspuns. Furia m-a acaparat atat de tare incat nici nu am observat pana acum ca e batuta si dezbracata . Ce dracu s-a intamplat aici? Jur ca ma simt ca cel mai mare prost din lume .
- Ash, ce e cu tine in halul asta si ce dracu' cauta jointul ala la tine in mana? Marai incercand din rasputeri sa-mi abtin tremuratul . Ma aplec spre mana ei incercand sa-i iau otrava aia, dar se da mai in spate. De unde ai asta ?
- Gemma .
Spune ridicand din umeri, iar eu incepusem sa vad rosu in fata ochilor, simtind cum sangele imi clocotea in vene. E sora mea, dar nu scapa nepedepsita . I-am spus de atatea ori sa nu mai fumeze asa ceva, dar ca de fiecare data eu sunt un ratat in fata ei . Ma napustesc in fata lui Ash incercand sa trec de ea, dar fara sperante.
Ma mir cum se mai tine pe picioare.
- Las-o in pace pe Gemm, n-a facut nimic rau. Se incrunta ca un copil mic, formand un mic rid intre sprancene. Hai sa mergem la mine in camera, spune in timp ce ma taraste dupa ea.
- Nu pana nu imi spui de ce esti asa batuta si mai ales cine a favut asta? Esti nebuna? Spun oprindu-ma in loc. Rahat, pune-ti ceva pe tine, nu vreau sa fac vreo prostie acum.
- Iti spun in camera, haide!
De data asta o ridic in stilul miresei tinand-o strans de coapsa si de baza sanilor . Pielea ei era atat de fina si alba, de parca ar fi o papusa din portelan gata sa se sparga daca o strangi in maini. Mainile ii erau inclestate dupa gatul meu, jucandu-se in mod circular cu o suvita de la spate. Miscarile ei ample imi faceau pielea sa mi se zbarleasca la fel ca cea a unei gaini. O asez usor pe patul din camera ei, de fapt asta e camera mea cand ma plictisesc sa stau singur in vila aceea si vin la Gemma. Apropo de Gemma va avea niste explicatii de dat, ce face cu prostiile alea. Ma asez si eu langa ea , la o distanta destul de mica, dar ea o rupe asezandu-se cu capul pe pieptul meu inconjurandu-mi corpul cu mainile.
Ciudat, noi nu mai eram prieteni. Cred.- Povesteste-mi! Ii soptesc in ureche, tremurandusor la auzirea vocii mele.
- M-a batut tata aseara cand am plecat de la bal si am sunat-o pe Gemma daca poate sa ma gazduiasca cateva zile pana imi gasesc un apartament. Indiferenta si frustarea se citea usor de pe fata ei serioasa plina de lovituri. Nu mai vreau sa ma intorc acolo, izbucneste in plans, mi-a spus ca nici macar nu e tatal meu. Si-a batut joc de mine toata viata lui! Si-a schimbat starea de la o secunda la alta, acum 5 secunde era nepasatoare , iar acum plange.
- Shh! Ii soptesc incercand sa o linistesc. O strang mai puternic in brate mangaindu-i crestetul. Iti jur ca va plati omul acela! Gandesc cu voce tare fara sa imi dau seama.
Isi ridica capul de pe pieptul meu pentru a se uita la mine. Nu imi vine sa cred ca am ajuns sa stam in aceasta pozitie, eu cu o anaconda in pantaloni , ea dezbracata si drogata . Mainile mele au coborat usor pe fesele ei strangrand usor fiecare centimentru din piele. Geamatul ei imi facea pofta sa creasca, iar ochii mei erau atintiti catre buzele ei carnoase. Mintea mea nu mai gandea rational, iar miscarile mele erau incontrolabile de parca as fi fost setat sa fac acests miscari. Observand imediat ce fac se arunca intr-un sarut salbatic urcandu-se peste mine, preluand comanda. Ii place sa domine, cred ca intotdeauna ia placut, dar nu atat timp cat e Styles sub ea. I-am dat putina libertate crezand ca a castigat. Mana mea se strecoara intre picioarele ei masandu-i salbatic feminitatea. Sah Mat! Era pura excitare sa ii fac asta, nici nu trebuia sa ma atinga penisul meu fiind deja erect de la atata salbaticie. Saruturile umede de pe gatul meu erau din ce in ceai acelerate infigandu-si din cand in cand coltii in clavicula. Limba ei facea miscari circulare pe pieptul meu coborand din ce in ce mai jos spre abdomen. O opresc la timp si o rotesc sub mine eu fiind cel care domina de data asta. Nu as vrea s-o fac cu ea in starea asta, a doua zi sa uite tot ce s-a intamplat, dar pur si simplu nu ma pot abtine . Corpul ei imi transmite vibratii intensificate de parca am fii doua campuri electromagnetica. Se inmuia sub atingerile mele simtind-o vulnerabila si arzand de dorinta si daruire.
CITEȘTI
DOUBLE . Book I Triangle - EDITARE
Fiksi PenggemarAshley Smith, o tanara de 21 de ani , daramata de toate problemele vietii , intalneste doi baieti care ii vor schimba radical viata. Zayn Malik, un baiat misterios, inteligent gata oricand sa te dea pe spate doar cu o singura privire. Harry Styles...