| Rozdział 45 |

5.9K 332 328
                                    

Pov George:

Obudziłem się w środku nocy. Coś nie dawało mi spać. Wstałem uważnie aby nie obudzić śpiącego Claya, i udałem się w stronę z której pochodził dźwięk. Ktoś dobijał się do moich drzwi. Zaspany wyglądnąłem przez wizjer. Za drzwiami stały dwie dziewczyny. Stwierdziłem że raczej na mnie nie napadną więc otworzyłem drzwi. Gdy to zrobiłem odrazu poznałem jedną z dziewczyn która tam stała. Była to Betty. Razem z jej koleżanką zaczęły opowiadać i wmawiać mi że ktoś je goni i że boją się. Faktycznie wyglądały na przestraszone. Pozwoliłem im na chwilę wejść do środka. Nie chciałem ich trzymać długo, więc powiedziałem im żeby zostały w korytarzu. Przyniosłem im również trochę wody i zapytałem czy chcą zadzwonić na policję. Betty odrazu zaprzeczyła. Natomiast jej koleżanka nalegała aby to zrobiły. Ostatecznie po 5 minutach sprzeczania się dziewczyny zdecydowały się zadzwonić. Szczerze to trochę mnie to uspokoiło, bo przecież gdyby to wszystko zmyśliły to wątpię że zadzwoniły by na policję. Niedługo po wykonanym telefonie do drzwi zapukali funkcjonariusze policji. Dream już wtedy oczywiście nie spał. Zdążyłem go w międzyczasie obudzić. Policjant zabrał dziewczyny ze sobą i zaczął je przesłuchiwać. Ja i Clay próbowaliśmy usłyszeć jakiekolwiek detale tego co się stało, lecz na próżno. Gdy w końcu przesłuchiwania się skończyły mogliśmy pogadać z dziewczynami. Niechętnie ale przyjąłem je na resztę nocy do domu. Szczerze to nie miałem już nawet ochoty patrzyć na Betty. Od tamtego incydentu z Quackitym, nasze relacje pogorszyły się i to bardzo. Jeszcze przed tym byłem w stanie pogadać z nią normalnie ale teraz już nie miałem do niej szacunku. Moim zdaniem brunetka starała się uprzykrzać mi życie. Średnio jej to wychodziło ale jednak irytowało mnie to. Nikomu tego nie mówiłem ale od pewnego czasu zacząłem dostawać dziwne wiadomości od Betty. Większość z nich była w stylu: "Czemu oglądasz film beze mnie". Nie mam pojęcia skąd wiedziała co robię w danym czasie ale ignorowałem te wiadomości. Uważałem większość z nich za zwykły zbieg okoliczności. Nie chciałem mieć z nią kontaktu dlatego nie zwracałem na to uwagi. Podejrzewam że gdyby takie coś miało miejsce jakieś 2 lata temu to chyba bym zwariował. Kiedyś panicznie bałem się wszystkiego i takie smsy mogły by bardzo zniszczyć moją psychikę. Ale odkąd podałem Claya stopniowo zacząłem o tym zapominać. Od zawsze Clay jakoś mnie uspokajał. I tak z przyjaźni doszliśmy tutaj gdzie jesteśmy. No ale wróćmy do głównej historii. Zdecydowałem aby dziewczyny poszły spać na kanapie o ile zasną. Ja i Clay poszliśmy do sypialni aby im nie przeszkadzać. Jako że obojgu nie chciało się nam spać to po prostu położyliśmy się na łóżku. Objąłem Dreama i wtopiłem moją rękę w jego włosy. Zaczęliśmy rozmawiać o wszystkim. Głównym tematem naszej rozmowy była sprawa z Quackitim. Chciałem napisać do niego i wyjaśnić z nim całą sytuację. Blondyn odradzał mi. Jego zdaniem nie ma to sensu, chłopak sądził że to Alex powinien sam zrozumieć że zrobił źle i gdy już to zrobi to sam napisze. Postanowiłem że mu zaufam i nie ciągnąłem dalej tego tematu. Wtuliłem się jeszcze bliżej i tak razem czekaliśmy aż do wschodu słońca.

Pov Dream

Jakoś o 6 postanowiłem że wstanę. Szczerze już nie chciało mi się leżeć w łóżku. Poszedłem więc do kuchni gdzie nadal spały dwie dziewczyny. Obudziłem je i powiedziałem że czas aby się zbierać. Dziewczyny posłuchały mnie i odrazu wstały z kanapy. Jakieś 15 minut później już ich nie było. Ja natomiast zabrałem się za gotowanie. Miałem ochotę pokazać dzisiaj moje umiejętności kucharskie. I tak też się stało. Przygotowałem jajecznicę z bekonem oraz herbatę. Wiem że aby zrobić coś takiego wcale nie trzeba mieć talentu ale dla mnie to i tak duże osiągnięcie. Zaniosłem wcześniej wspomniane śniadanie do sypialni gdzie leżał George. Podałem mu talerz z jedzeniem oraz kubek. Sam w tym czasie usiadłem obok niego i zacząłem jeść. Po skończonym posiłku tym razem to George odniósł talerze oraz poszedł się ogarnąć. Chłopak planował zrobić teraz krótkiego streama na jego drugim koncie. Stwierdziłem że w sumie mogę siedzieć obok i również być na live. Gdy George się mył, ja postanowiłem już wszystko przygotować. Odpaliłem komputer oraz grę. Po skończeniu wcześniej wspomnianych rzeczy po prostu rozsiadłem się wygodnie w fotelu i czekałem aż brunet wróci. Chwilę później ujrzałem chłopaka w drzwiach. Powoli wchodził do pokoju oraz kierował się w moją stronę. Gdy podszedł na odpowiednią odległość delikatnie zaczął rozsiadać się na moich kolanach. Szczerze to nie przeszkadzało mi to a nawet lubiłem kiedy to robił. W takiej pozycji chwilę później rozpoczęliśmy streama.

~~~~~~~~~~~~~~~

Hej to znowu ja

Jeszcze 5 rozdziałów lub więcej zobaczymy jak potoczy się ich historia i powoli będziemy zbliżać się do końca.

766 słów

~~~~~~~~~~~~~~

| Już nie wiem co mam o nim myśleć |>Dreamnotfound<Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz