...
Hikayemiz Başlıyor ...
...
BİR ADA MACERASI
...
Sabah pırıl pırıl doğmuştu . Nilsu gideceği tatil köyü için epey heyecanlıydı . Bir türlü eşyalarını valizlere sığdıramamıştı . Yanındaki hizmetli Ayşen abla ona yardım etmeye çalışıyordu ama nafileydi . Bavula birkaç parça eşyası sığmıyordu . Bavuldaki kıyafetlerin yarısını alıp minik bir bavula daha koyunca olmuştu . Makyaj malzemeleri ve bakım setleri bir minik bavul , kıyafetleri bir buçuktan iki bavul gerekli gereksiz şeylerden de bir bavul yaptığında artık her şey hazırdı .
Bavulunu aşağıya indirirken zorlanmıştı . Bir bavulunu şoförün eline tutuşturunca diğerlerini alması için özel şoförünü odasına göndermişti . Odası büsbüyük ve bembeyaz mobilyalar ile döşeli idi .
Bahçeden eve girdi ve evin birinci katındaki minik bahçeye geçiş yaptı . Bu bahçeye hem dışarıdan hem de mutfaktan girişi vardı . Ayşen hanımın yardımcısı Fahriye de Nilsu'nun ailesi için kahvaltıyı hazırlamış ve kahvaltı masasını düzenliyordu . Nilsu ailesi ile birlikte bahçedeki masaya geçip oturdu . Sofrada gerçekten de bir kuş sütü eksikti .
Nilsu'nun arkadaşlarına yetişmesi lazımdı . Bugün pek bir erken de kalkamamıştı bu yüzden kahvaltısını hızlıca yapıp Buğra ile buluşarak gitmeliydi .
Hızla yemeğini yerken annesi Funda hanım konuşmuştu .
Funda : Ee Nilsucum heyecanlı mısın notlar nasıl gelecek yoksa sana kızmayalım diye mi bu tatil işini araya kattın ?
Nilsu : Annecim öyle bir şey yapar mıyım !?
Volkan : Yaparsın sen yaparsın .
Nilsu : Dalga geçmeyin . Elbet tatil hakkım hem merak etmeyin çalışabildiğim kadar çalıştım o üniversiteyi kazanacağım !
Funda : Hadi bakalım İnşAllah .
Nilsu ve ailesi yemeğine devam ederken Nilsu'ya mesaj gelmişti . Nilsu mesajına bakarken bir anda yemeği boğazında düğüm olmuştu . Nefes almaya ve yutkunmaya çalışırken bir yandan da konuşuyordu daha doğrusu konuşmaya çalışıyordu .
Nilsu : Aa öhöm öhöm gitmem lazım öhö öhö Buğra mesaj attı hazırmış ve çoktan evden çıkmış ağğhh geç kalacağım .
Volkan : Kızım dur bir su iç önce !
Nilsu suyu alıp boğazında kalmış parçayı iyice bir yuttuktan sonra ayağa fırladı ve annesi ile babasını öperek çantasını da aldığı gibi dışarı fırladı . Şoför gelince kapısını açtı ve Nilsu açık araba kapısından içeri geçerek oturdu . Şoför de arkasından kapıyı kapattığı gibi sürücü koltuğuna geçti ve onu bırakacağı yere kadar götürdü .
Nilsu diğerleri ile buluşacakları yere Buğra ile gidecekler yolun yarısında ise Zeynep'i alacaktı . Birkaç işini halletmesi gerektiği için yolun başlarında onlara katılamıyordu .
Araba durdu ve şoför Nilsu için arabayı açtı . Nilsu arabadan indiği gibi onu bekleyen Buğra'nın yanına gitti . Buğra ile hiç görüşmemişler gibi sımsıkı sarıldılar .
Nilsu : Buğraa nasılsın ??
Buğra : İyiyim iyiyim de az mı sıksan .
Nilsu gülerek ayrıldı ve şoförde yanlarına Nilsu'nun bavullarını getirdi .
Buğra : Yok artık Nilsu bu kadar bavulu ne yapacaksın ne var içinde bunların ?
Nilsu saymaya başladı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Ada Macerası
AdventureBir adaya düşmüş 3 erkek ve 2 kızın maceraları ... Tekne gezintisi yaparken teknenin bozulması ile kahramanlarımızın internet çekmeyen bu adada mahsur oluşunu konu edinen bir hikayedir . Karakterlerimiz Buğra , Nilsu , Yağız , Zeynep ve Arda'nın bu...