...
Nilsu tam ayaklanmıştı ki Yağız onu kucağına aldığı gibi havuza doğru ilerledi . Nilsu kucağında iken havuza atlayıverdi . Etrafa su sıçrarken Zeynep Arda'nın arkasına saklanmıştı . Tüm olanları da Buğra balkondan izliyordu .
Yağız ve Nilsu en sonunda suyun yüzüne çıkabilmişlerdi .
Nilsu : Ne yapıyorsun !?
Bu sırada Yağız da Nilsu'yu takmadan önüne gelen saçlarını arkaya atmıştı .
Arda : Bu kadar mı Yağız !?
Yağız göz devirip yine Nilsu'ya döndü .
...
Nilsu : Ne daha ne var !?
Yağız cebinde kalmış olan telefonu çıkarıp Nilsu'ya gösterdi . Daha sonrasında telefonun kilidini açarak kameraya girdi . Telefon kamerasını eliyle hafiften sildikten sonra Nilsu ile selfie yapabilmek için telefonu yukarı doğrulttu .
Yağız : Beyefendiler ıslak selfie istediler .
Daha sonra Nilsu'yu kendine çekti . Tam bu haldeyken de selfieyi çekmiş idi . Arda ise arkadan gülmekten yerlere yatmak üzere olmuştu . Selfie işlemi bitince Yağız konuştu .
'' Hadi çıkalım . ''
Nilsu : Kalmaya niyetim yok . Akşam akşam buz gibi suda ne işimiz var !?
'' İsteyen ben değildim Arda'ya söyle . ''
Nilsu : Her neyse . Üşütmeden çıkıyorum .
Nilsu bunu diyerek havuzun kenarlarına doğru ilerledi . Yağız'ın da eksik kalır yanı yoktu . Nilsu'dan önce varıp sudan ilk kendisi çıktı . Daha sonra Nilsu da gelince ona elini uzatarak çıkmasında yardım etti .
Arda : Evet gençler hala işimiz bitmedi . Yağızcım bu selfieye güzelce bir durum olarak paylaşır mısın . Bir gün geçmeden de silmiyorsun .
Nilsu : Ne neden ?
Ara : E çünkü böyle istedim . (gülerek)
Nilsu : Kurulanmak için havlu var mı ya da Yağız hemen yükle fotoğrafı .
Yağız Nilsu'nun bu sözü üzerine elini biraz daha çabuk tuttu . Zeynep de Nilsu'ya kurulanması için içeriden bir havlu getirdi . Nilsu saçlarını kurularken Buğra ise onları izlemeye devam ediyordu üst kattaki balkondan .
Buğra suya girdiklerinden beri balkondan onları izlemekteydi .
Yağız fotoğrafı paylaştı . Nilsu'ya bildirim gitmiş Arda ise emin olabilmek için İnstagram'a girip kendi kontrol etmişti . Arda bunu kabul ettiğini söyledikten sonra artık oyunda bitmişti . Kızlar da yukarı odalara çıktı . Aynı şekilde Yağız da ıslak kıyafetlerini değiştirmek için onların arkasından kendi odasına doğru gitmişti .
Bu gece ve günde böylece sonlanmıştı . Nilsu duş alıp kıyafetlerini değiştikten sonra yatmak için yatağına girmiş ve kısa süre içerisinde de uykuya dalmıştı . Aynı şey diğer arkadaşları içinde geçerliydi tabi .
...
Büyük , yorucu bir günün ardından en sonunda sabah olabilmişti . Kızlar erkenden ayaklanmıştı . Nilsu kendini banyoya atıp güzel bir duş aldı . Daha sonra odasına çıkarak giyindi . Aynı şekilde Zeynep'te tekne gezisi için çantasını hazırlıyordu . İki mayo (bikini) koyup birkaç tane de kendisine ve Nilsu'ya krem almıştı . Önemli şeyleri de aldıktan sonra kendisi artık hazırdı . Şimdiyse aşağı inmiş ve kahvaltı için bir şeyler hazırlamaya inmiş idi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Ada Macerası
AventuraBir adaya düşmüş 3 erkek ve 2 kızın maceraları ... Tekne gezintisi yaparken teknenin bozulması ile kahramanlarımızın internet çekmeyen bu adada mahsur oluşunu konu edinen bir hikayedir . Karakterlerimiz Buğra , Nilsu , Yağız , Zeynep ve Arda'nın bu...