Bölüm 4 : Film Gecesi

8 11 0
                                    


...

Zeynep kağıtları parçalayıp dağıttı . Daha sonra kendisininkini yazdıktan sonra kalemi yanındaki Arda'ya verdi . Arda da istediği filmi yazıp katladı . O da yağıza vermişti kalemi . Yağız kağıda bir şeyler karaladıktan sonra kalemi Nilsu'ya verdi . Nilsu'da yazarak son kişi olan Buğra'ya kalemi verince kağıdını katladı .

Herkesten teker teker kağıtları alıp mutfaktan aldığı bir kasenin içine atıp karıştırdı ve herkesin önünde kağıdı açtı .

...

Nilsu : Kim yazdı bunu !?

Arda : Aç hadi aç .

Nilsu bıkkınca televizyonu açtı ve oradan Netflix'e girdikten sonra arama yerine filmin adını yazarak filmi açtı . Zeynep de mısır patlatmaya gitmişti . 5 kişi için 3 tane büyük kap hazırlamıştı . Oturma yayılma düzeni söyle idi . Yağız en başta ayaklarını uzatır bir şekilde . Onun yanında Nilsu ve ayakları sehpaya uzatılmış bir şekilde . Nilsu'nın yanında Buğra onun yanında Zeynep ve en son da Arda oturuyordu koltukta . Bir mısır Yağız - Nilsu arasında diğer mısır Zeynep - Arda arasındaydı ve Buğra'ya da ortada kaldığından kocaman mısır ona kalmıştı .

Film başlayınca herkes susmuş izlemeye dalmıştı . Arda filmi unutup sadece yemeye odaklandığından bazı sahneleri de göremiyordu . Zeynep arada Buğra'nın mısırlarını çarpıyordu . Nilsu ise filmin sıkıcılığını belirtmek için durmadan esniyordu .

Nilsu yayıldıkça yayıldı ve daha sonra da mısır kutusuna elini daldırdı . Yağızla birlikte bir kutu mısırı paylaşmaya çalışırlarken mısır yerine birbirlerinin parmaklarını yemeye çalışmaları da ayrı bir saçmalıktı .

Nilsu : O kadar mısırın içinde elimi bulman ...

Yağız : Aynı şey senin için de geçerli .

Nilsu : Ye bari .

Nilsu parmağını uzatınca Yağız da elini çekip mısırlardan ağzına atıp önüne dönmüştü . Nilsu yemeyi kestikten ve koltuğa yayıldıktan sonra kısa süre de uykuya dalmıştı . Bir o yana bir bu yana dönerken en sonunda erkekler Nilsu'nun uyuduğunu fark edebilmişlerdi .

Arda : Uyumuş mu la o ?

Yağız : Yo ne uyuması ölmüştür .

Bunlar böyle konuşurken Buğra saate baktıktan sonra diğerlerine dönüp kumandayı kaptı .

Buğra : Bayağı bir geç olmuş .

Zeynep : En iyisi yatalım artık .

Buğra : Nil kalk bakalım uykucu yatağına yat . Burada uyuyamazsın .

Nilsu : Rahat bıraksana beni ya uyuyoruz şurada .

Buğra : Tamam işte uyuyacağız kalk da yatağına yat .

Nilsu : Yatıyoruğğm işteğğ .

Buğra : Şimdi kucaklayıp ben götüreceğim bak !

Nilsu : Yapmadığın şey sanki .

Buğra : Peki öyle olsun .

Buğra Nilsu'yu kucağına alıp yukarı kata odasına kadar çıkardı . Daha sonra onu yatağa yatırınca üstünü örttü ve '' İyi uykular . '' diyerek odadan çıktı . Kendi odasına gidip yatağına yattığında ise gün de böylece sonlanmıştı .

...

Sabah olduğunda Zeynep erken kalkmış ve kahvaltı masasını hazırlıyordu . Merdivenlerden uykulu uykulu saçı başı dağınık Arda indi . Zeynep'i görür görmez banyoya fırlayıp kendine çeki düzen verdi ve yanına koşarca gitti .

Bir Ada MacerasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin