Bölüm 5 : Yardım

9 11 0
                                    


...

Kahvaltıdan sonra masayı birlikte toplamışlardı . Yağız tabi işin ucundan tutmamıştı . İşler bitince biraz gezintiye çıkıp etrafı turladılar .

Eve geri döndüklerinde de odalarına çıktılar ve deniz için uygun şeyler giyindiler . Bakalım bu sefer kim kim tarafından havuza itilecek kim kimi boğulmaktan kurtarıp kahraman olacaktı . Belki de bunların hiçbiri olmayacaktı . Yakında anlaşılacaktı .

...

Zeynep : Hadi gidelim .

Herkes Zeynep'e katılmış ama Yağız'ın bir şeyi varmış gibiydi . Gitmek istemiyormuş gibi gözüküyordu . Arkadaşları özellikle Arda onu zorla kumsala kadar çekiştirerek götürmüştü . Kızlar şezlonglara yayılıp güneş gözlüklerini taktı .

Kısa süre sonra Zeynep konuştu .

'' Böyle oturacak mıyız kalk hadi yüzelim ! ''

''Pekala Zeynep kalk arkandan gelirim az sonra . ''

'' Gelmeyeceğine adım gibi eminim o yüzden şimdi kalk yoksa seni sürüklemem mi gerekecek !? ''

'' Ah pekala geliyorum . ''

Nilsu gözlüğünü çıkarıp şezlonga bıraktı . Daha sonra da Zeynep ile birlikte denize doğru ilerlediler . Üstlerindeki kumsal giysisini çıkardıkları gibi de suya girdiler . Zeynep su boynuna gelene kadar derine gitmiş ama Nilsu sadece beline kadar suya girmişti .

'' Nilsu neyi bekliyorsun korktun mu yoksa !? ''

'' Ne korkması ya geliyorum . ''

Nilsu bunu diyerek yavaş yavaş suda ilerledi . Ayağı boşluğa gelince bir kere suya girip çıktı . Artık o da Zeynep'in yanında idi .

'' Oldu mu geldim ne işe yaradı ne fark etti !? ''

'' Ahaha . Yüzeceğiz işte . ''

Bu sırada karadan ses gelmişti . Bunlar erkeklerdi .

Buğra : Kızlarr !

Arda : Bizde geliyoruz .

Buğra ve Arda tişörtlerini çıkarıp suya girdi ve kızların yanına gittiler .

Arda : Eee naber .

Zeynep : ??

Arda susup Nilsu'ya döndü .

'' Ee Nilsu senden naber ? ''

'' Ne olsun Arda ne bekliyorsun ? ''

'' Şaşırdım yoksa senide mi havuza atmalıyım ? ''

'' Ya da ben seni şuan suyun içine sokup boğmaya başlayayım ama sen bir daha o sudan çıkma tamam mı ? ''

'' Evet tamam sustum . ''

Buğra : Böyle suda mı duracağız ?

Nilsu : Ne yapalım Buğra ? Dalgalara falan meydan mı okuyalım ?

Buğra : Git de geri gelebiliyon mu bak bakalım .

Nilsu göz devirirken Arda sırıtıyordu . Kısa süre içerisinde hepsi sudan çıktı ve Yağız yine ortalıkta yoktu . Arda etrafta ona bakarken kızlarda kurulanıyordu . Buğra da kızlara içecek bir şeyler almaya gitmiş kızların yanından uzaklaşmıştı .

Kızlar baş başa kalmış ve konuşmuşlardı .

'' Ee Zeynep nasıl gidiyor daha iyi misin ? ''

Bir Ada MacerasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin