Bölüm 2 : Ev Turu

21 12 1
                                    


...

Nilsu sabır çekerken omzuna bir el dokunmuştu irkilip arkasını döndü .

...

Arkasında gördüğü kişi Buğra idi .

Nilsu : Ah korkuttun beni .

Buğra : Gittiğini sanıyordum .

Nilsu : Bavulları taşıyamadım ki .

Buğra : E kim dedi sana bu kadar çok bavul yap diye .

Nilsu : Arda da dedi aynısını .

Buğra : Arda buralarda mıydı ?

Nilsu : Evet Zeynep ile eve doğru gittiler işte . Arda'yı gidince döv !

Buğra : Niyeymiş ?

Nilsu : Bana yardım etmedi bir başıma bıraktı .

Buğra : Vah vah . Hadi kalk şu bavulun üstünden de gidelim yerleşelim .

Nilsu : Tabi gidelim .

Nilsu bavulların üstünden kalktı . Kendi bir bavulu dahil Nilsu'nun üç bavulunu daha almıştı . Kalan iki bavulu da Nilsu tutarak evin önüne doğru yürüdüler . Eve vardıkların da evi incelediler . Havuzlu iki katlı bahçeli bir ev idi . Tam da tatillikti .

Buğra ve Nilsu içeri girdiler . Zeynep onları görünce yanlarına geldi ve Buğra'nın elindeki bavullara yardım etti . Nilsu Zeynep'i takip ederek yerleşmek için odalardan birine çıktı . Zeynep'in yan odasında kalacaktı . Zaten beş kişi olduklarından kimsenin ikili kalmasına gerek yoktu . Her odada bir jakuzi vardı . Her katta 2 tuvalet vardı . Bayağı bir lüks ev idi .

Nilsu eşyalarını katlarken Zeynep koltuğa yayılmış yayın geçmişini izlerken Nilsu ile konuşuyordu . Tüm gelen mesajlara şaşırmıştı .

Nilsu : Evi gezdin mi ?

Zeynep : Evet bayağı lüks iyi seçmişsiniz .

Nilsu : Buğra ile seçtik .

Zeynep : Hmm peki bu yayın ne ?

Nilsu : Hangisi yol yayını mı ah hatırlatmışken şimdi yine bir yayın açacağım .

Zeynep : Yorumlara bakar mısın bilip bilmeden yorum yağdırmışlar !

Nilsu : Evet ama hiçbirine takılmadım .

Zeynep : Büyük bir sabır bu ben olsam patlardım .

Nilsu : Engellemek daha bir hoşuma gidiyor .

Zeynep : Pekala eşyalarını yerleştirince aşağı in güzel bir şeyler var . Ayrıca havuz keyfi yapacağız yorgunluğa iyi gelir .

Nilsu : Yüzmede paslandım ama muhteşem olacak !

Zeynep : Sen mi şaka yapıyor olmalısın her neyse ben aşağı iniyorum şu Yağızla tanışayım .

Nilsu tip tip Zeynep'e bakmaya başladı .

Zeynep : ne var ne dedim ki şimdi ben ?

Nilsu : A doğru sen görmedin onu hiç gerçi bende adıyla idare ediyordum . Hala bu zamana kadar nasıl tanışmamış olduğuna şaşırıyorum .

Zeynep : Hadi sana kolay gelsin ben gidiyorum .

Nilsu : Aman eğlenceyi kaçırırsın hiç arkadaşına yardım etme zaten !

Nilsu tirip atıyor ama Zeynep sadece gülüp geçiyordu . Daha sonra Zeynep odadan çıktı ve Nilsu eşyalarını yerleştirirken bir de canlı yayın açtı . Aşağıdan da Buğra bağırıyordu .

Bir Ada MacerasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin