Bölüm 7 : D.C. Oyunu

9 10 0
                                    


...

Yağız : Hazır mısın görevini veriyorum .

Arda : Hazırım .

Yağız : Kızlar en güzel kıyafetlerinizi getirin . Ardacık güzelce giyinip foto çekinecek sonrada kendini instagramda paylaşacak . Oyun bitene kadar da silemeyecek .

Arda : Yuh be kanka !

Nilsu : Ben benn . Bu görevi ben üstlenmek istiyorum . Ardamı ben prenses gibi giydireceğim .

Yağız : Ardam ?

...

Nilsu : ...

Arda : Hadi Nilsucum sen prenses kıyafetlerimi getir . Kurtuluşum yok anlaşılan .

Nilsu kıyafet getirmeye gitti . Arda da Yağıza kaş göz yaptı .

Yağız : Ne var olum açık açık konuş .

Arda : Ne oldu kıskandın bi sanki .

Yağız : Kim ?

Arda : Sen . Başka kim olacak ?

Zeynep : Ah siz erkekler !

O sırada Nilsu da gelmişti .

Nilsu : Al bakalım Arda .

Arda : Alıyım Nilsu .

Nilsu : Git giyin de gel .

Arda içeri gitti ve kısa süre içerisinde geri geldi . Yağız onun gelişini videoya çekti ve arada da fotoğraflarını çekti . Bir yandan da üçü de gülüyordu . Daha sonra Arda telefonundan kendisine selfie çekti .

Yağız fotoğrafları onayladıktan sonra Arda fotoğrafları istemeye istemeye İnstagram'a yükledi . Kızlar saçma saçma yorumlar yazdıktan sonra oyuna devam ettiler . Arda çevirdi . Zeynep ve Nilsu arasında kaldı .

Arda : Zeynep soruyor Nilsu cevaplıyor .

Zeynep : Doğruluk mu cesaretlik mi ?

Nilsu : Doğruluk .

Arda : Oldu mu bu şimdi ama ?

Zeynep : Kuralımızı biliyorsun yalan söyleyen ...

Nilsu : Evet evet soruyu alayım .

Zeynep : Hiç sevgiliyi yapmayı düşündün mü ? Basit oldu ama olsun aklıma soru gelmedi .

Yağız : Dur dur derken ?

Nilsu : Sevgili yapmadım .

Yağız : Hiç mi ?

Nilsu : Hiç . Hazır sormuşken sıram gelsin sana da soracağım acaba bu zamana kadar kaç sevgili yaptın diye !

Yağız : Sormadan söyleyeyim istersen ...

Nilsu : Sen mi emin misin ?

Yağız : Ya da en iyisi sıran gelince anlatırım belki tabi sorabilirsen ;)

Zeynep : Benim soruya dönelim .

Nilsu : Tabi ki de düşünüyorum ama karşıma düzgün birisi çıkmadı .

Zeynep : Aç biraz .

Nilsu : Bana yakışan çıkmadı diyorum zaten yakışabilmesi için önce anne baba onayı lazım . Yüzü düzgün ve cemiyetten .

Zeynep : Ben aldım cevabımı Yağız hadi sen çevir .

Yağız çevirdi ve şişe Arda ile Zeynep arasında durdu .

Bir Ada MacerasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin