-Lisa
Yorgun argın eve döndüğümde ceketimi hemen yanımdaki askıya astım.
Karşımda Chaeyoung'u görünce şaşırdım. Hemen astım ceketi aldı ve bana ters bakışlar attı.
Kaşlarımı kaldırdım,
"Hiç öyle bakma."- Tanrım Lalisa, gerçekten rezalet işler yapmayı bırakmalısın.
"Neyin rezalet işinden bahsediyorsun?" diye sordum ilerleyip geniş L koltuğa oturmaya önce.
-Ayrıca!
Diye bağırdığında daha oturamadan yerimden kalkmak zorunda kaldım.-O pis üstünü değiştirmeden hiç bir yere oturamazsın sana her geldiğinde bunu söylemekten yaşlanmaya başladım.
O başını kaldırmış söylenirken ben ise onun hoşuma giden Avusturalya aksanını taklit ediyordum.
-Beni taklit etmeyi kes koca bebek ve git üstünü değiştir, hemen.
İşaret parmağıyla merdivenleri gösterdiğinde koşar adımlarla yukarı çıktım.
Odama girmeden önce gülerek seslendim, "Temizlik hastası!"
-Kapa çeneni!
Hemen kapımı kapatıp kilitlediğimde derin bir nefes aldım ve gülmeye başladım.
Chae benim ikizim, farklı gözüküyoruz çünkü bütün ikizler birbirine benzer diye bir kural yok, değil mi? Ama bana ablammış gibi davranıyor. Nedeni ise benden 1 dakika 27 saniye daha önce doğmuş olması. Evet çok saçma, biliyorum.
Giysi askıma astığım günlük kıyafetlerden birini alıp üzerimi değiştirdim.
Bilgisayarın başına oturmadan önce çıkarttığım pantolonumun cebinden kimlik kartını çıkarttım ve masamın üzerine koydum.
Bilgisayara kimlik numarasını girdikten sonra tüm bilgiler gözümün önüne serildi. Tahminen kırklı yaşlarda bir adamdı ve o aptal suratından bile ne işler çevirdiğini tahmin edebiliyordum.
Tanrı aşkına kim vesikalık fotoğraf verirken sırıtır?
Fotoğrafla kendi kendime dalga geçerken sosyal medyasına kadar her şeyini bulmuştum. Bunlar benim için heyecanlı şeyler değildi. Aksine artık rutin bir işe dönüşmüştü ve sıkılıyordum.
Sıradaki ve son aşama kimliği adam fark etmeden yerine ulaştırmak ve işini bitirmek.
Zaten kanıt olduğu için pek de yorucu olmayacak..
-Lisaa? Orada mısın?
Chae'nin sesini duyunca telefonumdaki kilit açma tuşuna basarak kapıyı açtım.
- Vay be, şu kilit açma şeyini bana da yaptırmalısın.
"Zaten yaptırdım."
Şaşırmış şekilde kaşlarını kaldırdı. Ardından tam ters şekilde gözlerini kısıp odama baktı.
-Çok dağınıksın,çocuk.
"Ben de seni seviyorum,ayrıca çocuk değilim ben. Tamam mı? Benden sadece bir dakika önce doğdun."
-Bak sen de kabul ediyorsun işte önce doğduğumu.
Göz devirdim. "Sen orada otururken ben adamın kronik hastalığından kan grubuna kadar her şeyini buldum."
Dalga geçer gibi başını salladı
-Aman ne büyük marifet. Bir kimlik kartına bakar.Sinirimi bozduğu için başımı ondan çekip yeniden ekrana çevirdim.
"Hemen küçümse zaten,bozuntu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Killin' Your Darling | JenLisa (G!P)
FanfictionSon zamanlarda ölüm vakalarının artması ile halkı korku sarmıştı, kimse bu işin kimin altından çıktığını bilmemekle birlikte bu gizemli kişinin sıradaki hedefi Jennie Kim adlı masum bir kızdı. Onun hakkındaki her şeyi öğrendikten sonra sessizce hay...