fortieth (M)

1.9K 116 278
                                    

40. Bölüme geldim kacinci bolumde final yapcam kim bilir DAHA EVLENMEDİLER BİLE İMDAT

100 yorum istiyorum

-

3 Ay sonra

Lisa

Üzerimde hissettiğim ağırlıkla gözlerimi araladım ve Jennie'ye baktım.

J: Günaydın aşkım~

Canlı bir sesle söylediğinde gülümsedim. Bakışlarımı biraz aşağı indirdiğimde gözlerimi kocaman açıp bir anda doğruldum. Yüz yüze geldiğimizde omuzlarından tuttum.

L: Ne giydin sen böyle?

(Jenniede hayal edince anlık kalp krizi)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Jenniede hayal edince anlık kalp krizi)

J: Beğenmedin mi?

Dilimle dudaklarımı ıslattım.

L: Bayıldım..

Memnuniyetle gülümsediğinde yeniden üzerinde göz gezdirdim.

Belinden tutup kucağımdan indirdim ve lavaboya girdim.

Aynada resmen domatese dönüşmüş suratıma baktım. Yaptı yine yapacağını, bir de ortada hiçbir şey yokmuş gibi şirin şirin gülümsemesi yok mu..

Yüzümü soğuk suyla yıkayıp çıktım. Yatağın kenarına oturmuş ve arkasını dönmüştü.

Arkasından yaklaşıp omzuna uzun bir öpücük bıraktım.

Başını çevirdiğinde dudak dudağa geldik. Bir anda kollarını boynuma sarıp dudaklarıma yapıştığında sırt üstü yatağa yatırıp dizlerimi belinin iki yanına koydum.

Yavaşça çenesine ve daha sonra da boynuna indim. Boynunu öperken seksi bir tonda kıkırdadığını duydum. Dudaklarımı aralayıp dilimi de katarak emmeye başladım. Bunu sevdiğini biliyorum.

Bacaklarını ve karnını okşarken baştan çıkaran o güzel kokusunu içime çektim.

Yeniden yüzünün hizasına gelip dudaklarına doğru fısıldadım.

L: Gerçekten çok güzelsin, görüp görebileceğim en güzel kadınsın..

Yeniden dudaklarını öpmeye başladım. Dilimi ağzının içinde gezdirip diliyle buluşturdum.

Ellerimi yanaklarına çıkarıp baş parmağımla hafifçe okşadım. Dudaklarımı çekip yanağında olan parmağımı ağzına verdim.

Parmağımı emerken penisimin sızladığını hissettim, biraz daha oyalanırsam iyi olmayacak.

Bedenimi geri çekip eşofmanım ve baksırımı aynı anda dizlerime kadar indirip penisimi kavradım.

Uzandığı yerden kalkıp ellerimi çekti ve yerine kendi ellerini koydu. Okşamaya başladığında gözlerimi yumup dudaklarımı birbirine bastırdım.

Killin' Your Darling | JenLisa (G!P)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin