Merbwa iyi okualamwl bol bol yorum yapmayi unutmayin ki yb icin hevesim olsun😽🙇<3
-
Lisa
Telefonunu alıp kilit ekranını açtım, "Şifreni söyle."
İkiletmeden konuştu,
-Bir, altı, on sekiz, yetmiş."Çok saçma bi şifren varmış, aynı senin gibi."
Kilidi açıp Jennie ile mesajlaştıkları kısma girip yazmaya başladım.
-
Jennie,sana bu kadar
uzun süredir rahatsız ettiğim
için üzgünüm. Ben piçin önde
gideniyim. Lütfen beni bağışla.
Bir daha karşına çıkmayacağım.
Çok çok çok özür dilerim.-
Mesajı gönderip keyifle gülümsedim ve telefonu oradaki birine verip götürmelerini söyledim.
-Artık beni bırakacak mısınız?
Olımsuz anlamda başımı salladım.
"Seninle oyunumuz daha yeni başlıyor, bu ne acele?"-Nesin sen, kâtil mi? Havalara bak.
"Seni direkt öldürmem için yalvarıyor gibisin ama o kadar kolay değil. Senin acı çekerek ölmeni istiyorum. Gözümün önünde. O kızı rahatsız ettiğin, iznin olmadan ona dokunduğun her anın acısını fitil fitil çıkaracağım bedeninden. Senin de yapabileceğin tek şey çığlık atmak olacak. Gerçi onu bile yapabileceğinden şüpheliyim."
Elime aldığım zincirle arkasına geçtim ve zinciri boynuna doladım.
"Korkma, biraz nefessiz kaldıktan sonra çıkararacaklar bunu. Rahat ol. Bu senin için hiçbir şey."
Etrafımdakilere döndüm,
"Biraz kıvrandıktan sonra çıkarın şunu boynundan. Ben gelene kadar da aç susuz kalmasın. Ölmesini istemeyiz.""Son olarak, sen. Chris. Resmen V.I.P yaşayacaksın burada daha ne? Yemek var su var. Hem de oturduğun yerden."
O kendi nefesiyle mücadele ederken sırıtarak oradan ayrıldım.
Ertesi Gün
-Nasıl yaptın aklım almıyor Lisa. Tehdit falan mı ettin? Gerçi ben de etmiştim ama pek etkili olmamıştı.
İki saattir şaşkınlıkla bıcır bıcır konuşmasını izliyordum.
"Aslına bakarsan onu biraz korkuttum. O da yaptıklarına pişman oldu."
-Beni hiç ciddiye almıyordu. Sırf kısayım diyeydi kesin..
Dediği şeye karşılık gülmeye başladım.
"Kısa olmanla ne alakası var anlamadım?"Dudaklarını büktü.
-Bilmiyorum sen bana göre bayağı uzun gibisin. Ondan dedim."Kalksana, bir şeye bakacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Killin' Your Darling | JenLisa (G!P)
FanfictionSon zamanlarda ölüm vakalarının artması ile halkı korku sarmıştı, kimse bu işin kimin altından çıktığını bilmemekle birlikte bu gizemli kişinin sıradaki hedefi Jennie Kim adlı masum bir kızdı. Onun hakkındaki her şeyi öğrendikten sonra sessizce hay...