BU BAYRAYRAMIN KURBANLARI BIZIZ
ARKADASLQRK BU NE AMK TOVBELER OLSUN LISANIN MEMESI YOK NE BİCİM KADIN BU DIYENLER UTANIR MI SANMAM MSÖFMWŞGJİEJFŞEKD SAKA GİBİ CIGLIK ATIEYOEU
-
1 Ay Sonra
Jennie
Mezuniyetimin ardından 2 hafta geçmişti. Ben kendi işimle uğraşırken Lisa kararsız kaldığını söyleyip beni geçiştirmişti ama pek takmamıştım. Hazır hissetmiyor olabilirdi.
Neredeyse 5/6 gündür yüzünü görmemiştim ve kendi kendime ona sürpriz yapmaya karar verdim.
Akşamdı ama çok geç değildi. Beni görünce çok sevinecek.
İçimi kaplayan huzurla birlikle yerimden kalktım ve hazırlanmaya başladım.
-Nereye gidiyorsun Jen?
Jisoo seslenince ona döndüm.
"Lisa'nın yanına."
-Bu saatte?
"Ne varmış saatte?"
-Ee ne bileyim öğlen falan çıksaydın?
"Aklıma gelmedi ki hiç."
-Tamam sen bilirsin.
Yanımdan ayrıldığından birkaç dakika sonra evden çıktım.
Dışarısı akşam olmasına rağmen o kadar sıcaktı ki, erimemek için direnmem gerekiyordu. Yanıma aldığım soğuk suyu kafama dikip derin bir nefes verdim.
Telefonuna baka baka ilerliyordum ki biraz ileride gelen tuhaf gürültüyü fark ettim. Telefonu çantama koyup sesleri merak ettiğim için oraya ilerledim, ki zaten yolunun üzerinde olduğu için başka seçeneğim de yoktu.
-Sikeyim..
Tam karşımda duran yabancı maskeli, sinirle küfür edip önündeki kişiye baktı.
Bir şeyler konuştular, oldukça gergin gözüküyorlardı.
Elinde silah tutmayan ve maskesiz olan yabancı öbürünü sertçe ittiğinde maskeli olan birkaç adım geri sendeledi.
-Seni en başta vurmam gerekirdi..
Silahını çekip karşısındakini hiç düşünmeden sanki çok kolay bir şeymiş gibi vurduğunda gözlerimi kocaman açtım.
Donakalmıştım..
Birkaç saniye sonra kendime geldiğimde beni fark etmemesisini umarak ters yöne koşmaya başladım.
-Hey, sen. Hemen durmazsan ben seni durdurmasını bilirim!
Sertçe bağırdığında duraksayıp ona döndüm. O psikopat karşısındakini hiç düşünmeden vurduğu gibi beni de kolaylık bulabilirdi. Saklanmanın mantığı yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Killin' Your Darling | JenLisa (G!P)
FanfictionSon zamanlarda ölüm vakalarının artması ile halkı korku sarmıştı, kimse bu işin kimin altından çıktığını bilmemekle birlikte bu gizemli kişinin sıradaki hedefi Jennie Kim adlı masum bir kızdı. Onun hakkındaki her şeyi öğrendikten sonra sessizce hay...