twenty-second

1.3K 111 152
                                    

Bu bolum bi boklar yedim.

100 yorum sınırı gecilmezse yb ruyanizda

-

2 Hafta Sonra

Jennie

Marketten birkaç paket cips ve içecek alıp çıkmış ve yol üzerindeki bir banla oturmuş telefonumu kurcalıyordum.

O sırada biraz uzaktan tanıdık bir ses duydum.

X: Jennie!

Kaşlarımı çattım ve arkamı döndüm.

J: Chris? Ne işin var burada?!

Onu gördüğüm için şu an bir tık gerilmem lazımdı ama garip bir şekilde ondan korkmuyordum çünkü şu an bana zarar veremeyecek kadar harap duruyordu.
Her yeri yara içindeydi ve yalpalıyordu.

J: B-bu halin ne böyle?

Nefes nefeseydi.

C: Jennie. Fazla vaktim yok ama beni dinle lütfen. Yaptığım her şey için özür dilerim.

J: Ne saçmalıyorsun sen!?

C: Anlatacağım ve gideceğim.

J: Zırvalamayı kesip anlat o zaman!

C: Hâlimi görüyor musun? Bunu bana Lisa yaptı. O sevgilim dediğin kadın katil Jennie! Artık saf olmayı bırak ve aç gözünü. Lisa bir katil ve beni öldürecekti. Şu ana kadar bir çok kişiyi öldürdü. Ondan uzak dur..

Ne?

Bu ne demek?

J: L-lisa mı?

C: Telefonumu aldı. Beni aylarca aynı yerde tuttu ve acı çektirdi. Yeri geldi dövdü yeri geldi bıçakladı. Yapmadığını bırakmadı Jennie. Seni uyarıyorum. Lisa'dan uzak dur, ülkede yaşanan bu şeylerin sebebi o. İşte bu yüzden kimse dışarı çıkamazken elini kolunu sallayarak dışarıda gezebiliyor. İster inan ister inanma, şimdi gitmem gerekiyor..

Gitmek için hızlı adımlarla uzaklaşacakken arkasından bağırdım.

J: Kanıt ver bana!

Telefonunu bana doğru fırlatıp uzaklaştı. Bir telefona bir de ona baktığımda çoktan gözden kaybolmuştu.

Titreyen ellerimle telefonu açtım ve kurcalamaya başladım. Mesajlaşmalara ve galeriye girdim. Gördüğüm fotoğrafla dehşete kapılırken kalbim hızla çarpmaya başladı.

Bunlar.. Bunlar gerçek mi?

Kaydırdığımda karşıma bir video çıktı. Videoyu açtım ve izlemeye başladım fakat sonuna kadar bakamayıp telefonu kapattım.

Gözlerimden yaşlar akmaya, çenem titremeye başladı.

J: Hayır-r..

Telefonu çantama atıp parmaklarımı delirmiş gibi saçlarımın arasından geçirdim.

Bir katili mi seviyormuşum yani..

Önümden geçen taksiyi gördüğümde elimi salladım ve aceleyle bindim.

Sesimin nasıl çıktığını umursamadan Lisa'nın evinin adresini verdim.

Ona siktiri bastıktan sonra bir daha görmemek üzere hayatımdan çıkaracağım.

Ne kadar da aptalmışım...

-

İnip hızlıca kapıya doğru ilerledim.

J: Lisa! Kapıyı aç!

Kapıyı Rosé açınca sinirle yüzüne baktım. Lisa'nın ikiziyse bunların hepsinden onun da haberi olmalı..

Killin' Your Darling | JenLisa (G!P)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin