fifty first

1K 100 149
                                    

ficte bebe bakan lisa gorceniz cok yakinda az sabir

1670 kelime🤙🏻🤙🏻

NEYSE!!! 200 yorum yoksa nah yb sadece oy atıp gecenlere de çok fazla sinir oluyorum onunda soyliyim

-

4 Ay Sonra

Lisa

Kulağımı Jennie'nin karnına yaslamış dururken bir hareketlilik hissettim.

J: Çok hareketliler farkında mısın?

Tek elimi de oraya getirip okşarken öpmeye başladım.

L: Kızlar çıkın artık yemin ediyorum bezdim ya, içeride hareket edeceğinize dışarıda edersiniz işte.

Jennie ellerini saçlarımda gezdiriyordu. Başımı kaldırdığımda bana bakıp gülümsedi.

J: Hemen doğsunlar istiyorum.

Tişörtünü karnının üzerine kadar sıyırdı.

J: Tüm hareketlerini hissediyorum, çok hoş..

L: Beni özendirmek için mi yapıyorsun  kıskandım bak.

Kıkırdayıp başını salladı.

L: Küçük şerefsiz. Neyse, şey soracağım sana, hani şimdi aynı yerdeler ve bayağı büyüdüler ya. Acaba hiç birbirileriyle yanlışlıkla öpüşmüşler midir?

J: Ne alaka be?

L: Iyy ben Chaeyoung'la öpüşmüş olmak istemiyorum! Bir dakika.. Biz zaten çift yumurta ikiziydik bu imkansız tamam sıkıntı yok.

J: Lisa.. Çok salaksın.

L: Ya aklıma geldi birden. Ne bileyim. Iyy cidden..

J: Düşündüklerine bak, nereden geliyor aklına böyle şeyler?

L: Birden geliveriyor bilmiyorum.

J: Ah dövüyor bu çocuklar beni, annesine şiddet uygulayan bebekler de ilk defa görüyorum..

Sanki anlıyorlarmış gibi seslendim.

L: Aaloo? Anneye şiddet mi uygulanır terbiyesizler, ikinizi de ısırırım bakın..

J: İçeride ne yaşıyorlar bilmiyorum. Doğunca karateci olacaklar sanırım.

L: Jennie çıksınlar artık ya. Yeter.

J: Lisa zorla çıkaracak halim yok ya. Ne yapmamı bekliyorsun?

L: Az ikin belki gelirler.

Yastığını düzeltip sırt üstü uzandı.

J: Senin ben aklına..

L: Hayran kaldın değil mi?

J: Yaratılırken akıl yerine ekstra güzellik çekicilik ve karizma verilmiş sana.

L: Anlamadım şimdi bu bir iltifat mıydı yoksa başka bir şey miydi?

J: İkisi de.

Başını salladı. Yüz üstü uzanıp kollarını yastığın altına da sokarak huzurla gülümseyince dudak büktüm.

J: Ben de yüz üstü uzanmak istiyorum ama..

L: Denemesi bedava.

J: Beni sinir etme Lisa.

L: Yüz üstü yatıyorum dokunamazsın.

Dişlerini gıcırdattı.

J: Pislik.

Killin' Your Darling | JenLisa (G!P)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin