twenty first (M)

2.5K 108 125
                                    

90 yorum sınırı

Kısa bi bölüm ama smutu begendim ben

-

Jennie

Altımdakilerden de kurtulduğunda boynuma yaklaştı. Sıcak nefesini hissettiğimde ürperdim. Parmaklarını vajinama sürtüp okşamaya başladı. Dudakları boynumu sömürürken sessizce mırıldandım.

Sabahın köründe libidom tavan yaptı resmen.

Birden üzerimden kalkınca ona baktım.

J: Ne oldu?

Sırıtarak çekmeceye eğildi. İçinden bir şey alıp kapattı ve yeniden yanıma geldi.

J: O ne Lisa?

Elindeki kelepçeyi sallayıp pis pis güldü.

J: Siktir..

L: Bu işe biraz heyecan katmanın zamanı geldi de geçiyor Jennie.

Ellerimi arkamda birleştirip kelepçeyi bileklerime geçirdi ve anahtarını kenara koydu.

Kalbim hızla çarparken boynundan bastırıp yanağını yastığa koymamı sağladı.

Kendi altındakilerden kurtulduktan havadaki kalçama ellerini yasladı.
Nefesini ve ardından dilini deliğimde hissettiğimde yüzümü yastığa gömüp boğukça inledim. Ellerimi oynatamamak beni çıldırtıyordu.

Bir süre sonra geri çekildi ve penisini sürtmeye başladı. İçime sertçe girdiğinde dudaklarımı dişleyerek belli belirsiz gülümsedim.

Dudaklarını bel çukuruma bastırıp sırt çizgimden omuzlarıma doğru çıktı. Gel-git yaparken sarsılan vücuduma engel olamazken dilini omzumdaki benlerin üzerinde gezdirdi.

Bir elini klitorisime getirip okşamaya başladı. Biraz durup yeniden sertçe deliğime doğru girdiğinde odanın içi çığlıklarımla doldu. Asla yavaş veya yumuşak değildi. Kalçama vurduğunda hareket ettiremediğim ellerimi yumruk yaptım.

Yastığı dişleyip boğukça inlemeye başladım. Beklemediğim bir anda saçlarımı eline dolayıp kendine çektiğinde ağzımı oradan çekmek zorunda kaldım.

Tenlerimiz her birleştiğinde çıkan ses inlemelerimle karıştığı sırada çenemi kavrayıp baş parmağını ağzıma verdi.
Parmağını emerken gittikçe ağırlaşan bedenimi ayakta tutmakta zorlanıyordum.

Saç diplerim acımaya başladığında sert vuruşları altında kıvrandım.

J: L-lisa! Lisa! L-lisa-ah!

Her içime girişinde ismiyle inledim. Saçlarımı serbest bıraktığında başım yeniden yastığa düştü. Belimi okşamaya başladı. Dişlerimi birbirine bastırdım.

İçimde seğirmeye başladığında gözlerimi yumdum. Kısa aralıklarla birbirimize doğru boşaldık. İçimden çıktı ve bileklerimi çözdü.

Kendini yorgunca yatağa bıraktığında aklıma gelen şeyle istemsizce sırıttım.

J: Lisa-yah.

Nefes nefese konuştum.

L: Hmm?

J: Bu kadar mıydı?

L: Daha mı istiyorsun? Yorulduğunu düşünüyordum.

Bileğime taktığı kelepçeyi aldım ve üzerine oturdum. Vajinam karnına değerken sertçe yutkundu.

Bileklerine kelepçeyi geçirdiğimde şaşkınlıkla bana baktı.

L: Jennie-

Yavaşça karnına sürtündüm ve işaret parmağımı dudaklarının üzerine koydum.

J: Şşhh. Sessiz ol anneciğim. Odaklanmam gerekiyor.

Kışkırtıcı bir tonda kıkırdadım.

Tek elimi bacak arama getirip kızlığımı okşamaya başladım.

Dikkatlice ne yaptığımı izlerken tek parmağımı içime gönderdim. Dudaklarımı dişledim ve mırıldandım.

J: Mmmh..

Parmaklarımı hareket ettirmeye başladım. Ellerini yumruk yaptığında güldüm.

Bir süre buna devam ettim.

L: Çok yaramazsın...

Parmağımı içimden çıkardım ve biraz geri giderek penisini ellerim arasına aldım.

L: J-jen..

Dişlerini sıkarak konuştu.

J: Efendim anneciğim?

L: Tam şu an üzerimde zıplamaya başlamazsan patlayacağım.

Çok sertti. Canını yakıyor olmalı. Tırnaklarımı hafifçe penisine sürttüğümde sesini yükseltti.

L: Jennie! Siktir!

Penisini yavaşça içime aldım. Ellerimi nereye koyacağımı bilemezken göğüslerimi avuçladım. Gözleri anında oraya kayarken hırsla tırnaklarını avuçlarına bastırdı. Üzerinde zıplamaya başladım.

L: S-sikeyim seni! Ahh..

J: O-oh siktir-r, anneciğim-m!

Göğüslerimi okşamaya devam ettim ve başımı geriye attım. Biliyorum, şu an bana deli gibi dokunmak istiyor.

Biraz üzerine eğildim ve dilimi dışarı çıkararak karın kaslarında gezdirdim. Küçük göğüslerinden birini ağzıma aldım ve seslice emmeye başladım.

L: Beni çözdüğünde.. Bunların hepsini ödeyeceksin-n...

Ağzımı oradan çekip yüz hizasına geldim. Aralık dudaklarımdan çıkan nefes yüzüne çarptığında dudaklarını yaladı. Dayanamayıp dudaklarına kapandım ve alt dudağını hırsla emdim.

Dilini ağzımın içine soktuğunda boğukça inledim. Hâlâ baskın olmak istiyor demek..

Tek elimi yukarı çıkarıp parmaklarımı boğazına sardım. Dudaklarından ayrıldığımda nefes alış verişleri hızlandı.

Bileklerine uzanıp kelepçeyi çözdüm. Elimden alıp bir köşeye fırlatıp attı. Beni mahvedecek..

Omuzlarımdan tuttuğu gibi sırtımı yatakla birleştirdi. Şu dominant halleri için ne isterse yapmaya hazırdım..

İçime sertçe girip çıkmaya başladığında bedenim deli gibi sarsılmaya başladı.

J: L-lisa ahh!

Göğüslerimi avuçlayıp okşamaya başladı. Aklımı oynatacağım.. Boynumu emmeye başladığında başımı yastığa daha çok bastırdım. Etimi dişleri arasına aldı. Bu iş bittiğinde boynumda herkesin görebileceği harika morluklar olacak..

Belirgin köprücük kemiğimde dilini gezdirdikten sonra ellerini görüşlerimden çekti ve tek göğsümü ağzının içine aldı.

Beni altında kıvrandırmaya devam ederken bacaklarımı sıkıca beline sardım ve tırnaklarımı sırtına batırarak çizdim.

Göğsüme doğru inlerken dişlerini geçirdi.

G-noktamı bulduğunda inlemelerim ağlamaklı bir hâl aldı. Sona çok yakındım.

J: A-ahh! L-lisa! Lisa!

Şiddetli bir şekilde boşalırken içime girmeye devam etti. Sıcaklığı içime yayılırken gözlerimi yumdum ve çarşafı çekiştirdim.

İçimden çıktığında yüzümü ellerinin arasına aldı. Öpüşmeye başladığımızda dudaklarımı ağzının içine aldı. Kendimi tamamen ona bıraktım.

Öpüşmemizden dolayı çıkan ıslak ses odayı doldururken hafifçe gülümsedim. Dudaklarımdan ayrılıp yanaklarımı ve çenemi öpmeye başladı.

Kendini üzerime bırakıp başını boynuma gömdü. Mayışmış bir kedi gibi sürtününce kıkırdadım ve sıkıca sarıldım.

-

:)

Killin' Your Darling | JenLisa (G!P)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin