Bu bölüm bebe bakan lisa AGAGGAHSGALDHALHD
Yorum istiyorum tesekkurler
-
Jennie
Lily sıyırdığım tişörtümü sıkıca tutmuş emerken Lisa da Ruby ile mücadele ediyordu.
L: Kızım iki dakika durursan üstünü değiştireceğim. Zaten üzerime kustun ayıp yani.
J: Çocuk tam emdikten sonra gidip karnını gıdıklarsan kusar tabii. Bilgisiz anne seni.
L: Jennie sus ya.
J: Ay, vakumluyor bu beni imdat. Sanırsın aç bıraktık.
Lisa hafif bir sırıtışla bana döndü.
L: Alışıksın sen zaten.
J: Alışık değilim demedim ki.
Güldüğümde göz kırptı.
L: Başardım!
Ruby'yi kucağına aldıktan sonra minik burnunu öptü.
L: Surata bakar mısın, civciv resmen.
Ruby dudaklarını büzüştürmüş sarkmış yanaklarıyla Lisa'ya bakarken, Lisa dudaklarını Ruby'nin dudaklarına değdirdiğinde gözlerimi büyülttüm.
J: Lisa!
L: Ne var ya? Annesi değil miyim istediğim gibi öperim. Kıskanma Jennie.
J: Ne kıskanmasından bahsediyorsun benden çıkanı kıskanacak değilim herhalde.
Lily'nin başını okşadım. Minik ellerini göğsüme yaslamış ısrarla emmeye devam ediyordu.
L: Ee uyuyacaklar mı?
Başımı salladım.
J: Lily beni bırakırsa eğer..
L: Bulmuş bal gibi memeyi bırakır mı sence? Aferin asıl kızım bırakma.
J: Çocukların yanında konuştuğun şeye bak Lisa.
Kucağında duran Ruby'yi biraz havaya kaldırdı başı öne doğru düşünce şaşırıp yeniden kendine yasladı.
L: Bir şey anlamıyorlar ki. Bak şunun tipine, bir şey anlamışa benziyor mu sence?
J: Yani.. Hayır ama. Ne bileyim.
L: Güzelim, sen hamileyken ne işlendiyse işlendi zaten beyinlerine. O yüzden sıkıntı yok bence.
Lily emmeyi bırakınca sıyırdığım tişörtümü karnıma indirdim. Ayağa kalkıp sırtını sıvazlamaya başladım.
J: Uyumuş.
L: Az önce uyanıktı. Çok garip.
Gülerek yatağın yanındaki beşiğe yatırdım.
Ruby de uyuduğunda Lisa onu Lily'nin yanına bıraktı.Bebek telsizini kontrol edip dışarı çıkarken ona gelmesini işaret ettim.
Peşimden aşağı indi. Ağzımın kuruduğunu fark edince mutfak tezgâhına yaslanıp kendime su doldurdum. Elimde kalmış bebek telsizini masaya koyup su içtim.
J: Gündüz uyudukları içim umarım gece uyumamazlık yapmazlar.
L: Yok be, yapmazlar. Akıllı benim yavrularım.
J: Az önce hiçbir şeyi anlamadıklarından söz ediyordun.
Yanıma yaklaşıp elindeki boş bardağı bir kenara bıraktı. Ellerini iki yana yaslayıp beni tezgahla arasına aldığında başımı kaldırıp ona baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Killin' Your Darling | JenLisa (G!P)
FanfictionSon zamanlarda ölüm vakalarının artması ile halkı korku sarmıştı, kimse bu işin kimin altından çıktığını bilmemekle birlikte bu gizemli kişinin sıradaki hedefi Jennie Kim adlı masum bir kızdı. Onun hakkındaki her şeyi öğrendikten sonra sessizce hay...