100 yorumu hak edecek bir bölüm yazdığımı düşünüyorum💅🏻💅🏻
-
1 Hafta Sonra
Lisa
Eve girip yatak odasına çıktım. Kıyafetlerin olduğu kısımdan Jennie ve kendim için birkaç parça kıyafet aldıktan sonra çantaya koydum.
Yerdeki çantayı koluma takıp hızla aşağı indim. Girişteki dolabın üstüne duran silahı alıp evden çıktım.
Bu güne kadar nasıl dayanmıştım bilmiyordum. Artık yanlış yapmayacaktım.
Bu işi kökten bitirecektim.
Arabaya binip kapıyı sertçe kapattım ve gaza yüklendim. Direksiyonu tüm sinirimi ondan çıkarırmışcasına sıkıyordum.
Birkaç dakika sonra deponun önünde durdum ve cebimden kapının kumandasını çıkarıp açtım.
İçeri girip bağırdım.
L: Nerede o orospu çocuğu!?
İleride bizimkilerden biri ve Edwin denen piçi görünce dişlerimi birbirine bastırdım.
Elleri bağlıydı ve önümde öylece dizlerinin üstüne düştü.
Yakalarından tutup kaldırdım.
L: Bana bak, yüzüme bak.
Gözlerini gözlerime dikti.
L: O adamlarının yeri her neredeyse söyle. Hemen.
Pis pis gülmeye başladı.
L: Bir daha gülersen.. O ağzını yırtarım. Duydun mu beni?
Sustuğunda gülümsedim.
L: Adamlarının yerini söyle.
E: Ne oldu? Aptal sevgilinin başına bir şey mi geldi yoksa? Vay be, onları iyi yetişirmişim demek ki..
L: Konuş dedim!
Suratına doğru bağırdığımda gözlerini yumdu.
Bir süre sonra adresi söyledi.
-
Rosé
Js: Chaeyoung hemen doktor çağır acele et!
Hızla yerimden kalktım.
R: Ne oldu!?
Js: Hemen çağır!
Başımı sallayıp koridorda doktor aramaya başladım. O sırada birine çarpınca başımı kaldırdım ve doktor olduğunu gördüm.
R: Çok özür dilerim ben de sizi arıyordum.. Jennie ile ilgili bir durum.
Jennie'nin kaldığı odaya girdikten sonra benim ve Jisoo'nun dışarıda kalması gerektiğini söyledi.
R: Neden çağırttın ki doktoru?
Js: Uyandı sanırım.
R: Nasıl anladın?
Js: Gözlerini açtı çünkü.
Gözlerimi kocaman açıp telefonumu çıkardım.
R: Lisa'ya haber vermem lazım!
Lisa'yı arayıp hoparlöre aldım.
Telefon uzunca bir süre çaldıktan sonra kapandı.
Js: Neden açmadı?
Elimi sinirle alnıma vurdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Killin' Your Darling | JenLisa (G!P)
FanfictionSon zamanlarda ölüm vakalarının artması ile halkı korku sarmıştı, kimse bu işin kimin altından çıktığını bilmemekle birlikte bu gizemli kişinin sıradaki hedefi Jennie Kim adlı masum bir kızdı. Onun hakkındaki her şeyi öğrendikten sonra sessizce hay...