Hotel Del Luna'yi milyonuncu kez izlemeye basladigim icin uygulamaya girme tenezzulunde bulunamadim kusura bakmayin neyse Jieun cok guzel
100 yorum
-Jennie
Uyandığımda Lisa'yı yatakta göremedim. Çocukları kontrol etmeden önce dağılmış saçlarımı düzelterek banyoya girdim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra çıkıp ikizlerin odasına girdim.
İkisinin de mışıl mışıl uyuduğunu görünce kendi kendime gülümsedim ve sessizce yanlarından ayrıldım.
Üstümü değiştirmeden direkt mutfağa indim. Lisa burada da değildi.
Dün gece yaşadıklarımız aklıma gelince içimi bir burukluk hissi kapladı. Söylediğim tüm şeyleri yanlış anladı ve gereksiz sert çıkıştı.
Nerede olduğunu sormak için telefonumu aldım ve aramaya başladım.
Biraz çaldıktan sonra meşgule atınca kaşlarımı çattım.
Ben dün geceki bağırışından sonra sırtını dönüp yattığı için özür dilemesini beklerken meşgule atıyor demek.
Sinirle telefonu kapattım ve masanın üzerine bıraktım. Kendim ve çocuklar için yiyecek bir şeyler hazırlamak üzere tezahın başına geçtim.
Kahvaltılıkları çıkarıp masaya dizdikten sonra ikizler sevdiği için sosis kızartmaya karar verdim.
Her şey hazır olduğunda Lily ve Ruby'yi uyandırmak üzere yukarı çıkacakken ikisini de arkamda görünce anlık bir şok geçirdim.
J: Ne zaman uyandınız siz bakalım? Sesinizi bile duymadım.
Li: Şimdi geldik anne. Sosis mi yaptın?
J: Evet tatlım, hadi elinizi yüzünüzü yıkayıp üstünüzü değiştirin.
Rb: Anne ilk önce sosis yeseek?
J: Olmaz güzelim biliyorum çok seviyorsun ama ilk önce temizlik.
Rb: Tamamm~
Tatlı konuşunca gülümsedim. Tam o sırada Lily'nin sosislerden birine uzanmaya çalıştığını gördüm.
J: Lily.. Hayır anneciğim.
Dudaklarını büzerken kucağıma alıp Ruby'yi de elinden tuttum.
Artık ikisini birden taşıyamıyorum. İkisi de 14 kilo.
Odalarına geldiğimde Lily'yi yere bırakıp kıyafet dolabını açtım. İkisi için de ye mi kıyafetler alıp yataklarının üzerine koydum.
Li: Annee çıkaramıyorum en bunu yaa!
Lily kıyafetiyle boğuşurken gülerek yanına gittim ve üstünü çıkartmasına yardımcı oldum.
Rb: Anne bunun düzü neresi?
Ruby yanıma gelip eşofmanını bana doğru uzattı.
J: Etiketi olan taraf arkaya gelecek hayatım.
Başını salladı ve yere oturup giyinmeye başladı.
J: Üstünü giyinen hemen banyoya yüzlerini yıkamaya.
Rb: Anne sizin odanızdaki banyoya girsek bu sefer?
J: Bebeğim Lisa annen sırf boyunuz yetmiyor üstünüzü ıslatıyorsunuz diye size göre banyo yaptırdı. Neden bizimkine meraklısınız bu kadar?
Li: Yaa anneee!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Killin' Your Darling | JenLisa (G!P)
FanficSon zamanlarda ölüm vakalarının artması ile halkı korku sarmıştı, kimse bu işin kimin altından çıktığını bilmemekle birlikte bu gizemli kişinin sıradaki hedefi Jennie Kim adlı masum bir kızdı. Onun hakkındaki her şeyi öğrendikten sonra sessizce hay...