Yorum sinirlari neden gecilmiyor sinirleniyorum
200 yorum yoksa nah yb
-
Jennie
J: Vee 2-1 yenildin hayatım..
L: Ama haksızlık! Sadece bir memeyle kandırdın çocukları..
Şımarık küçük çocuklar gibi itiraz edip dururken işaret parmağımı dudaklarının üzerine koydum.
J: Sana ne yapacağım hakkında biraz düşünmeme izin ver. Şimdi gel de bebek mağazalarına bakalım.
Lisa çocuklara yaranmak için kırk takla atmıştı ama ben onları zaaflarıyla kandırmıştım. Zaten hep emmek istedikleri için benim için pek de zor olmamıştı. Lisa da adaletsiz olduğunu düşündüğü için kabul etmiyordu.
Bebek arabasını Lisa'ya verip karşıdaki bebek ürünlerinin olduğu mağazaya girdim.
L: Ne alıyoruz?
J: Bakacağım. Sen de bak, ikisine de aynı şeyleri almak istiyorum o şekilde sevimli duruyorlar.
Başını salladığında giysilerin olduğu tarafa ilerledim ve incelemeye başladım. Kontrol etme amaçlı bakışlarımı ikizlere çevirdiğimde Lily'nin başı eğik bir şekilde uyuyakaldığını, Ruby'nin de biberonuyla oynadığını gördüm.
Onlara doğru yaklaşıp Lily'nin eğik duran başını düzelttim ve bebek arabasının altında duran küçük battaniyesini alıp üzerine örttüm.
L: Ne zaman uyumuş fark etmedim bile.
J: Bu gün o kadar koşturdu ki öğlen uyutmama rağmen hâlâ uykusunu alamamış demek ki.
Ruby inmek için ellerini Lisa'ya doğru uzattığında Lisa onu kucaklayıp yere indirdi.
L: Koştur bakalım. Hadi.
J: Lisa koştururken bir yere kaybolmasın dikkat et.
Ruby'nin tek elini tutarken kaşlarını kaldırıp bana baktı.
L: Sence bende çocuk kaybedecek göz var mı bak bakayım?
Gülümsedim.
J: İyi ya alınma hemen. En iyi anne sensin tamam..
L: Neyse biz de birlikte bakalım kıyafetlere o zaman. Gel bebeğim.
İkisi birlikte başka tarafa giderlerken bebek arabasını hemen yanıma çektim. Diğer rafa bakarken kolsuz mavi kot tulumlar dikkatimi çekti. Etiketlerine bakarak 1 yaş için olanlardan iki tane aldım.
L: Jennie bak Ruby bunu beğendi.
Elinde pembe bir pantolon ve kedi desenli minik beyaz swatshirtü elinde sallaya sallaya gelen Lisa'yı gördüm. Ruby'yi de kucağına almış tek koluyla tutuyordu.
J: Çok tatlıymış, bunların aynısından bir tane daha bulup gelir misin?
Başını sallayıp geri döndü. Dolaşırken birkaç şey daha beğenmiştik. Eve döndüğümüzde Lily hâlâ uyuyordu.
Üstünü değiştirip pijamalarını giydirirken biraz uyanır gibi olmuştu ama sonra uykusuna devam etmişti. Onu odasına yatırıp kendim yatak odasına girdim.
Lisa yatağın tam ortasına uzanmış, Ruby'yi de üzerine yatırmıştı.
L: Uyanmadı mı minik yaramaz?
J: Hayır, ben de şaşkınım açıkçası. Tüm haftanın yorgunluğunu tek uykuda çıkaracak herhalde.
L: Yarın yine full dolu enerjiyle devam edecek o zaman.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Killin' Your Darling | JenLisa (G!P)
FanfictionSon zamanlarda ölüm vakalarının artması ile halkı korku sarmıştı, kimse bu işin kimin altından çıktığını bilmemekle birlikte bu gizemli kişinin sıradaki hedefi Jennie Kim adlı masum bir kızdı. Onun hakkındaki her şeyi öğrendikten sonra sessizce hay...