Etkileşimler bu şekil gelmeye devam ederse fici kaldırıyorum ya etkileşim verin ya da kusura bakmayın artık.
100 yorum sınırı koyuyorum son kez eğer gelmezse baştan savma yazıp final yaparım veya komple arşive alırım.
Cidden tatmin etmiyor emin olun siz yazsanız ve bu etkileşimi görseniz sizde de heves falan kalmaz. Zaten hayalet gibi okuyup geçen ve 1 yorum yapıp oy bile vermeyip gidenleri saymıyorum bile 1 yorum yapacaksan hiç yapma :D
-
4 Ay Sonra
Jennie
L: Jennie dur!
J: Ne oldu Lisa?
L: Ayağın kayacak koşma.
J: Annem gibi davranıyorsun korkma bir şey olmaz.
L: Buraya gel.
Yanına gidip önünde durdum.
J: Ee?
L: Aç ağzını.
Kaşlarımı kaldırdım ve gülmeye başladım.
J: Ne?
L: Azgın seni, onu ima etmemiştim.
Ağzımı açtığımda elindeki kurabiyeyi ağzıma verdi.
L: Nasıl olmuş?
J: Sen mi yaptın?
L: Evet.
J: Vaay, kendini geliştiriyorsun demek.
L: İyi mi?
J: Başarılı olmuş.
L: İnternetten baktım.
J: Olsun gayet güzel.
Lastik tokayı çıkarıp saçlarımı geriye attım.
J: Duşa giriyorum, geliyor musun?
L: Sen gir ben geliyorum.
J: Neden şimdi gelmiyorsun?
L: Şunları bitireyim geliyorum. Acıktım.
J: Ha bana aç değilsin yani?
Yüzüme bir beş saniye kadar baktıktan sonra elindeki kurabiyeyi bırakıp beklemediğim bir anda bileğini kavradı.
Şu ana kadar bir kaç kere seviştik tabii ilkinde biraz zor oldu ama sonradan alışmıştım. Aklıma o an gelse bile kendimi o kadar kötü hissetmiyordum çünkü Lisa'nın beni zorlamayacağını biliyordum.
J: Merdivenlerden koşma diyene bak, bulsa uçacak..
8 aydır elime kalsam ben de çıldırırdım haklı.. Yerinde başkası olsaydı büyük ihtimalle çoktan aldatılmıştım.
Banyoya girdikten sonra beni soymaya başladı. Kendisi de üstünü çıkarttığında suyu açıp altına girdim.
Dudaklarına kapanıp kollarımı boynuna doladım. Kalçalarımı kavrayıp kasıklarına bastırdı.
Dudaklarımdan yavaşça aşağı inip boynumu öpmeye başladı. Başımı geriye atıp ona yer açtım.
Omuzlarımdan tutunup geri çekildi. Sırtımı duvarla birleştirdiğinde hissettiğim soğuklukla ürperdim. Gözlerimi birkaç saniyeliğine yumduğum sırada tek elini sırtıma yerleştirip duvarla temasımı kesti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Killin' Your Darling | JenLisa (G!P)
FanfictionSon zamanlarda ölüm vakalarının artması ile halkı korku sarmıştı, kimse bu işin kimin altından çıktığını bilmemekle birlikte bu gizemli kişinin sıradaki hedefi Jennie Kim adlı masum bir kızdı. Onun hakkındaki her şeyi öğrendikten sonra sessizce hay...