Arkadaslar Mess'i angst bitircektim bitiremedim. Leave me alone bana zorbalik yapmayin😠😠
Zaten bugun cok uzgunum otobusteki teyze sacim ensemde diye bana oglum dedi😔
100 yorum sınırı tsk
-
Lisa
X: Bir süre yoğun bakımda kalacak.
L: Peki sonra ne olacak?
X: Henüz bilmiyoruz. Komada olan hastalara kesin bir şey söylemek çok zor, ne zaman uyanacağı belli değil, 3 gün sonra yoğun bakımdan çıkacak ama çok büyük ihtimal hâlâ uyuyor olacak. Bu uyku en 3 veya 4 hafta sürebilir ama eğer ondan sonra da uyanmazsa yaşama ihtimali maalesef düşecek.
Başımı salladıktan sonra yanımızdan ayrıldı.
Ellerimi sıkıntıyla saçlarımın arasından geçirip ayağa kalktım.
L: Benim yüzümden.. Benim yüzümden...
Chaeyoung'la göz göze geldiğimizde başını başka tarafa çevirdi.
Jisoo geldiğimizden beri ağzını bile açmamış sadece ağlamıştı. Ben de psikolojisi bozuk geri zekalılar gibi etrafta dört dönüyordum
Jisoo başını kaldırıp Chae'ye yaklaştı. Kollarını bedenine doladığında yutkunma ihtiyacı hissettim. Tam şu an Jennie'ye sarılmak isterdim.
Belki de en başta tanışmamalıydık, tanışsak bile aşkımı ona hiçbir zaman belli etmemeliydim, bunun hakkında ağzımı açmamalıydım. Her şeyi göze aldım. Onu sevdiğim için sırf ondan ayrı kalmak istemediğim için kendi ellerimle tehlikeye sürükledim. Bu tamamen benim bencilliğimdi..
Canım yanıyor dedi, canının yanmasının sebebi bendim. Geri dönüşü olmayan bir yola girdik ama eğer girmeseydik onu kendimden sonsuza kadar uzaklaştırırdım.
Anneme bunu yapanlardan intikam almak istediğim için geleceğimi hiç düşünmeden hareket ettim. Onlarca düşman edindim ve işin sonunda canı yanan benim sevdiğim kadın oldu.
Js: Yoğun bakımın soğuk olduğunu duydum.. Üşüyor mudur sizce..?
R: Lisa şurada bir yerlerde ziyaret süresi vardı gidip bakar mısın? Sanırım kısıtlı da olsa yakınlarından bir kişi girebiliyormuş sanırım.
Dediğini yapıp ziyaret sürelerine baktım.
L: On dakika sonra yarım saatlik bir süre var. Anne, baba, kardeş, eş ya da çocuğu girebiliyormuş.
R: Hanginiz gireceksiniz?
Jisoo'ya baktım.
Js: Ben şu an ayağa bile kalkamayacak durumdayım ağlamaktan içim dışıma çıktı. Bir de girip o halde görürsem bayılıp kalırım sonra benimle de uğraşmak zorunda kalırsınız. O yüzden Lisa girsin.
L: Cidden mi?
Js: Ne cidden mi? Az önce söyledin ya eş kardeş falan diye. Ben girmiyorsam Sen gireceksin işte. Evlendiniz ya hani?
L: Sen girmeyeceğine emin misin?
Js: Lisa girebilecek durumda olsam direkt ben gireceğim derdim zaten.
Başımı sallayıp beklemeye başladım.
...
On dakika geçtikten sonra içeri girmek için hemşireyle konuştum. Telefonumu Rosé'ye verip derin bir nefes aldım.
İçeri girdikten sonra başımı kaldırıp karşımda elinden ve kolundan bir sürü kablo ve ince borular sarkan kadına baktım. Yan tarafta kalp atışlarını gösteren bir cihaz vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Killin' Your Darling | JenLisa (G!P)
FanfictionSon zamanlarda ölüm vakalarının artması ile halkı korku sarmıştı, kimse bu işin kimin altından çıktığını bilmemekle birlikte bu gizemli kişinin sıradaki hedefi Jennie Kim adlı masum bir kızdı. Onun hakkındaki her şeyi öğrendikten sonra sessizce hay...