פרק 1 חלק ב׳ (2/4)
הוא שתק, סוף כל סוף השפלתי את מבטי.
ידעתי שזה היה רעיון נוראי. אני פשוט דפוק.
יש דברים שלא מספרים. יש דברים שצריך לשמור עד הקבר. מה חשבתי לעצמי? שאספר לו שאני גיי ומאוהב במישהו כבר שנים והוא פשוט יקבל את זה? על מי אני עובד- במקומו כבר מזמן הייתי בורח בצרחות מהמקום ומתקשר למחלקת חוליי הנפש.״אתה יודע משהו, כפיר?״ אמר לבסוף, עדין מעט צרוד, ורציתי להרוג את עצמי על הצמרמורת שעברה בי.
״מה?״ השבתי בלחש, לא מעז להרים מבט. הרגשתי מרוכן. דרוס.
״גם אני... נמשך לבנים״
הרמתי את ראשי ברגע, מתלבט אם הבנתי נכון; ״מה?״ גיחכתי, מניח שזו איזו בדיחה לא מצחיקה. הוא שתק.
״אתה- אתה רציני?״ לחשתי כעבור כמה שניות, בטני התכווצה בעוד מילותיו עדין מצלצלות באוזניי, ואני עדין מתקשה לעכלן.
נמשך לבנים
לא ידעתי אם זה טוב או רע. לא ידעתי אם זה בכלל משנה.
״וגם אני מאוהב במישהו״ לחש, מתקרב אליי. נרתעתי, זה כאב.
גם אני מאוהב במישהו
רציתי לברוח משם. להיות בכל מקום אחר. רציתי את הסכין שלי.
גם אני מאוהב במישהו
רציתי לא לעכל לעולם את מה שאמר. רציתי שאתעורר ואגלה שכל זה רק חלום לא מוצלח. רציתי להפסיק להרגיש ככה.
גם אני מאוהב במישהו
רק להפסיק להרגיש ככה.
גם אני מאוהב במישהו
איבדתי כבר הכל; את אהבתו של אבי כשהפסקתי להצטיין בלימודים, את אהבתה של אימי כשנפרדתי מחברתי הקודמת, את אמונה של אחותי כשהתחלתי לצאת עם חברתי הנוכחית, את תומאס כשגיליתי מה אני.
גם אני מאוהב במישהו
את רגשותיי כשהאפלה הזו החלה להתפשט בגופי, את עצמי כשהתחלתי למצוא בית בחוסר הביטחון.
גם אני מאוהב במישהו
הכאב הזה, הפגיעות, גרוני בצורב, הרתיעה, נישמותיי הלא סדירות, הרצון לרוץ ולצרוח, להיעלם ולא לחזור, להירדם ולעולם לא לקום- את כל אלה כבר הרגשתי, אבל מעולם לא ככה, מעולם לא כשהעיניים הרודפות את סודותיי הכמוסים ביותר נעוצות בי, מעולם לא בעוצמה הזו.
גם אני מאוהב במישהו
אך אפילו אז, כשכל עולמי שחשבתי שכבר אבד התפרק עליי, ברגע ההוא - כשפניו היפיפיות של תומאס קרובות אליי מתמיד, כששיערותיו הבלונדיניות המתולתלות נופלות בשלמות על מצחו השזוף, כשריח הווניל שלו עוטף אותי - אפילו אז, כשהכאב המשיך להתפשט בגופי כמו רעל, כשדמעות של פתטיות איימי לצאת מעייני, אפילו אז- המשאלה שחזרה בראשי פעם אחר פעם הייתה-
נשק אותי
ובדיוק כשהדמעה הראשונה זלגה מעיניי- כך עשה.
YOU ARE READING
It's just you & me
Romance~גמור~ אני מאוהב בך, בכל חלק בך. בשפתיך, ובשיערך, ובמגעך, ובצחוקך, אני מאוהב בך. אבל אתה לא מרגיש ככה, ולי אסור להרגיש ככה. יש לי חברה, ואני לא אוהב אותה, אפילו לא קצת. ניסיתי, באמת ניסיתי. אבל אני פגום. אני יכול לאהוב רק אותך. אני לא יכול לאהוב או...