💚hoofdstuk 5

770 13 0
                                    

Mattheo stormt de kamer binnen en rent naar het bed toe. Hij pakt y/n haar hand vast en gaat naast haar zitten. De minuten verstreken en iedereen besluit om weggegaan behalve Mattheo. Hij schuift een bed naast die van y/n en gaat er in liggen vervolgens legt hij een arm om me heen en valt in slaap.

de Volgende ochtend word ik wakker van een snurkende Mattheo. ' Omg wat is er gebeurd? Waarom lig ik naast Mattheo?
Ik kan niet eensmeer normaal nadenken en het enige wat ik weet is dat ik in de bibliotheek was met... En de rest kan ik me niet meer herinneren. ' goodmorning beautiful' zegt Mattheo terwijl hij een plukje haar achter mijn oor doet. ' Uhm hebben wij iets gedaan gister? Vraag ik terwijl ik uit bed probeer te stappen. ' Nee je was nog aan het slapen, maar had je wel gewild hé' zegt Mattheo op een plagerige manier. Ik voel mijn wangen rood worden. ' is niet erg babe, kom we gaan naar je kamer' zegt hij terwijl hij mijn hand vast pakt.

trigger warning ⚠️ als je niet comfortabel bent met spice stukjes dan moet je dit even over slaan. Eerste keer dus is niet het allerbeste :()

Voor dat ik mijn deur dicht wil doen voel ik Mattheo's handen om mijn middel.
Hij drukt me tegen de muur aan en geeft een gepassioneerde zoen. Vervolgens geeft hij kleine kusjes in mijn nek een tilt hij me op en gooit me op het bed. Hij knoopt de knopjes van mijn blouse los en trekt zijn t-shirt uit.
' Mattheoooo wacht ik wil niet te snel gaan'

Hij geeft me nog een kus en gaat dan naast me liggen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Hij geeft me nog een kus en gaat dan naast me liggen. ' Ik snap het babe' zegt hij terwijl hij een sigaret uit zijn jaszak pakt. ' je weet dat ik om je geef y/n' zegt hij terwijl hij rook uit zijn mond blaast. Ik voel een tinteling in mijn buik en geef hem een kus op zijn wang. ' Ik geef ook om jou' zeg ik zachtjes in zijn oor. Hij smirkt en gooit zijn sigaret weg in de openhaard.

Ondertussen bij Draco...

sorry niet een lang stuk :(( maar morgen begint mijn toets week en ben ook niet zo lekker( geen corona) maar ja dit was het voor vandaag. Als ik me iets beter voel post ik een langere versie i promise. Nieuwe ideeen zijn alltijd welkom 🖤🖤

it was just a gameWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu