💚hoofdstuk 6

781 19 6
                                    

ondertussen in de Malfoy manor
Dracoo! kan je naar beneden komen' roept Lucius vanuit de woonkamer. Draco schrikt en loopt zijn slaapkamer uit.
' Lieverd, wees niet te streng voor hem' probeert Narcissa nog te zeggen maar, voordat Lucius kan reageren loopt Draco de woonkamer in. 'Wat is er vader?' vraagt Draco.
'Wie was dat meisje bij de quidditch game?' vraagt Lucius met een geïrriteerde stem. Draco kijkt zijn moeder aan en zwijgt. ' Draco ik vraag het nog één keer, wie was dat meisje' zegt zijn vader maar nu op een hardere toon.
'Het is gewoon een kennis van vorig jaar' Zegt draco en wilt weglopen tot dat zijn vader hem vast pakt. ' Geef me haar achternaam Draco!' ' Ik weet het niet vader!' roept Draco en hij wurgt zich uit de arm greep van zijn vader.
'Morgen weet je haar achternaam! en stel me niet teleur Draco!' roept Lucius en loopt de woonkamer uit.
Narcissa gaat naast Draco zitten en pakt zij hand vast. ' Het spijt me sweetie, je vader wilt echt alleen het beste voor je'
en geeft hem een kus op zijn voorhoofd.

de volgende ochtend ( Op school) Nadat ik was opgestaan en had ontbeten moest ik weer een lange dag naar school

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

de volgende ochtend ( Op school)
Nadat ik was opgestaan en had ontbeten moest ik weer een lange dag naar school. Met tegenzin loop ik naar de eerste les en terwijl ik ga zitten, loopt op het laatste moment Draco nog snel het klaslokaal binnen. Hij ziet er vermoeiend uit en zijn haren zitten helemaal in de war. ' Goeiemorgen darling, zegt hij terwijl hij naast me komt zitten' Ik voel me een beetje ongemakkelijk maar ik groet terug. De les is saai en ik zit dromerig voor me uit te staren. ' aarde aan y/n' zegt Draco met een plagerige stem. Ik moet lachen en ik sla snel weer een bladzijde om. ' Wilde nacht gehad?'vraag ik terwijl ik een hand door zijn haar haal. ' Wil je er zelf een beleven dan?' vraagt Draco en geeft me een knipoog. Ik word knal rood en mompel in mij zelf. ' het was maar een grapje hoor darling' zegt Draco en doet een plukje achter mijn oor.
' oh wat doet deze jongen toch met me' denk ik in mezelf. De les is voorbij en ik loop samen met Draco het lokaal uit.
Wacht draco, ik moet je nog bedanken' roep ik snel. ' Voor wat?' vraagt Draco. ' Je had me gered uit de bibliotheek toch of was dat Mattheo?' Voordat draco kan antwoorden voel ik Mattheo zijn handen om mijn middel en geeft me een kus.
'Hey love waar was je?' vraagt Mattheo en pakt mijn hand vast. 'Uhmm ik had les...' en voor dat ik mijn zin kan afmaken propt Draco een briefje in mijn tas, zonder dat Mattheo het kan zien. Draco loopt weg en mattheo en ik lopen naar onze volgende les.

Na school
Pansy en ik praten wat bij in de common room tot dat Luna opeens binnen komt. ' Hello y/n wil je even meekomen?' vraagt Luna en ik verlaat Pansy. We komen aan in mijn dorm en Luna gaat op mij bed zitten. ' Dus ik wilde even zeggen dat ik zag dat Draco een briefje in je tas had gestopt, wat staat er op?' vraagt Luna enthousiast. ' Oh ja helemaal vergeten' bedenk ik me. Ik pak het briefje uit mijn tas en vouw het open:

Vanavond 03:00 bij de astronomy tower
.D.M.

'Omg wat wilt hij van je?' vraagt Luna. 'Ik weet niet wat hij van me wil' zeg ik terwijl ik naar mijn kleding kast loop.
Ik trek een hoodie aan en geef Luna een knuffel nadat ze opstaat. ' laat me weten hoe het was' zegt ze nog voordat ze wegloopt. Ik knik en ga op mijn bed liggen. De muziek van mijn oortjes galmen door mijn oren, terwijl ik naar het plafond staar. Ik moet denken aan de woorden van Mattheo en Draco's zijn woorden die op het papier geschreven staan.
Zal ik gaan? Of moet ik toch maar hier blijven?

it was just a gameWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu