💚Hoofdstuk 13

488 8 2
                                    

Nadat ik de brief heb gelezen loop ik snel naar Luna's kamer toe om het uitteggen.
' omg, je gaat nooit raden wat ik met de kerst ga doen' zeg ik waarop Luna me verbaast aankijkt. 'Uhm, ga je naar je opa en oma?' Vraagt ze waarop ik me hoofdschud en zegt:' nee joh echt veel erger, ik ga naar familie Malloy!' Nadat ik het woord Malfoy zeg kijkt Luna me met grote ogen aan. Maar dan gaat plotseling de deur open.

' gaat alles hier goed dames?' Vraagt Draco die nonchalant tegen de deur aan leunt. '
Uhmm,  ja hoor prima' antwoord ik waarop Draco lacherig met zijn ogen rolt en weer weg loopt. Luna en ik praten nog wat bij en gaan dan allebei slapen.

( ik heb even en tijdsprong gemaakt:)

5 DAGEN TOT KERST

Vandaag is de dag dat we naar huis gaan om kerst te vieren. Ik pak mijn spullen in en loop naa Luna's kamer toe. ' Omg in ga je zo missen' zegt Luna en geeft me een knuffel. ' Ik jou ook, we gaan elkaar zoizo schrijven' antwoord ik terwijl ik mijn koffers meeneem.
Blaise, Mattheo en Draco staan beneden al te wachten en lopen met ons naar de trein.

Eenmaal in de trein praten we over kerst en over het kerstbal. Mattheo loopt naar me toe en pakt mijn hand vast.
' hey y/n ik heb wat voor je' zegt hij en geeft me een donkerblauw doosje. Ik maak het doosje open en zie en prachtige zilverkleurige ketting liggen met een klein zwart diamant steentje. ' Omg Mattheo wat prachtig' antwoord ik waarop Mattheo de ketting bij me om doet. ' Wil je mijn vriendin zijn?' vraagt hij waarop ik natuurlijk ja zeg en hem een kus geef. ' OMGG, Y/N DIT GAAN WE VIEREN!' hoor ik Luna schreeuwen door de trein. Mattheo en ik moeten lachen en lopen samen terug naar de groep. Draco zit achterin met Pansy en werpt geen blik naar me. Ik probeer het te laten zitten en het te negeren en verder te gaan.
Na een paar uur in de trein kom ik aan bij mijn woonplaats. Ik zeg iedereen gedag en loop naar buiten.

Heyy babes, dit is een super klein stuk maar ik zit in mijn examen jaar dus heb het echt super druk

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Heyy babes, dit is een super klein stuk maar ik zit in mijn examen jaar dus heb het echt super druk.
Sorry, als jullie nog suggesties hebben let me know <3

it was just a gameWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu