Hoofdstuk 22

237 5 4
                                    


'Ik kan dit niet meer Draco, ik weet het gewoon niet meer' zeg ik waarop hij mijn hand vast pakt.  'wat kan je dan niet meer vertel het me!' antwoord Draco en kijkt me verward aan. 

Op dat moment komt Blaise binnen. 'zozo tortelduifjes, konden jullie niet wachten tot jullie thuis waren' schreeuwt Blaise met een lacherige toon waarop Draco meteen mijn hand los laat.

We lopen met ze drieën de bibliotheek binnen van Blaise en gaan aan het werk. Mattheo heeft alweer niks van zich laten horen na het kerstbal. Ik mis hem, maar ik word al snel uit mijn gedachten gehaald door Blaise die weer een onzin verhaal verteld over het meisje waarmee hij gezoend heeft op het kerstbal. 

Paar uur later. 


Na een lange dag werken en leren nemen Draco en ik afscheid van Blaise. 'zal ik je naar huis brengen?' vraagt Draco waarop hij de auto deur open doet. Ik knik en samen rijden we naar mijn huis. Eenmaal thuis aangekomen wil ik de duer van de auto open doen voordat Draco me tegen houd. 'ik wilde je nog wat geven'zegt hij waarop hij een prachtig donkerblauw doosje uit zijn zak haalt. 

Als ik eenmaal het doosje open maakt komt er een prachtig zilvere ketting uit in vorm van een hartjes bedel. 

 

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


'Draco dit is prachtig maar waarom geef je dit aan me na alles wat er is gebeurd?'vraag ik waarop hij me aankijkt en zegt: ' Y/n , ik wil hiermee zeggen dat ik altijd van je zal houden ookal kies je voor Mattheo of al j loop je van me weg. Je bent bijzonder voor me sinds dat ik je leerde kennen. 

Terwijl Draco dat zegt gaat er maar 1 ding in me hoofd en dat is hij. Op dat moment voel ik zijn lippen op de mijne en gaan er duizend vlinders in mijn buik fladderen. Voorzichtig deins ik terug en kijk hem lacherig aan. 'en wat nu?'vraag ik waarop hij me aankijkt. 

Ik denk dat je voor jezelf moet gaan nadenken bij wie je wilt zijn y/n'zegt Draco waarop ik hem gelijk geef. Ik geef hem een afscheids knuffel waarop ik de auto deur open doe en naar de voordeur loop. Terwijl Draco weg rijd doet mij vader plotseling de deur open. 

'wat ben jij aan het doen y/n?' vraagt mijn vader waarop ik hem verward aan kijk.  'Ik praatte gewoon met Draco verder niks' Lieg ik terwijl ik op de bank plof.  'Vanavond gaat het gebeuren, de dark lord gaat de familie vanavond overvallen en dan is het klaar met de familie Malfoy'

'Wacht wat.. Dat kunt u niet maken, je weet dat ze belangrijk voor me zijn' schreeuw ik maar me vader kijkt bedroefd naar me en antwoord:' Ik weet het liefje, maar het was zijn hoofd of de mijne! ik Bescherm onze familie!'

Ik weet niet meer wat ik moet doen dus besluit ik naar boven te gaan. Ik kan toch ook niet niks gaan doen terwijl misschien de liefde van me leven er aan gaat.

it was just a gameWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu