hey babes, voordat je gaat lezen heb ik wat aanbeloven nummers om te luisteren xx
1 Teachers pet Melanie martinez ( dit is apsoluut niet om dit te sexualizeren)
2 Friends chase atlentic
3 Afterglow taylor swift
Nadat ik gedoucht heb kleed ik me om in een basic maar chique of-shoulder zwart jurkje.
Ik krul mijn haar en doe wat lichte make up op. ' Liefje we gaan zo!' hoor ik mijn vader roepen van beneden waarna ik opsta en mijn spullen pak. Het zenuwachtige gevoel formt zich in mijn buik, maar ik laat het niet merken en ga naast mijn moeder staan. Mijn vader pakt zijn wand en telepoteert ons voor het hek van de Malfoy manor.
Samsn met mijn ouders en zus lopen we het gigantische erf op en kloppen op de voordeur van het huis.'Rico, mijn vriend kom binnen!' roept Julius en geeft mijn vader een hand. ' Mave jij bent ook nog steeds zo prachtig als toen' zegt Lucius en geeft mijn moeder een kus op haar hand. ' Heyy, luc handjes thuis hé' zegt mijn vader met een lacherig stemmetje en pakt mijn moeders hand vast.
Ik lach en loop naar binnen waarop ik Narcissa gedag zeg en een knuffel geef. ' Ach lieverd hoe is het met je?'
Vraagt ze waarop ik mijn lange jas uit trek. ' Ja het gaat goed met me, en met jullie?' Narcissa geeft me een schuine knipoog en zegt:' Draco kon niet stoppen met praten over je toen je hier vorige week langs kwam' Ik krijg een warm gevoel en word een beetje rood. ' Owh echt waar, niks van gemerkt' zeg ik en loop met een lach op mijn mond naar de woonkamer.Ik tref een gigantische kerstboom aan met donker groene en zwarte ballen. Het broertje van Draco zit op de bank en eet zijn zelfgemaakte kerstkoekjes op. Dat is vreemd Draco is nog nergens te bekennen?
' Liefje ga jij Draco even halen dan kunnen we de cadeautjes uitpakken' Zegt Narcissa waarop ik knik en de donkere houten trap op loop.Het lijkt alsof er geen einde komt aan de donkere lange gangen die gevuld worden met hel sneeuw licht van buiten.
' Dracoo, Dracoooo, waar de fuck ben je?' roep ik door de gangen heen, maar geen reactie. Als ik me omdraai en naar benden wil gaan lopen voel ik een koude lucht langs mijn nek gaan. ' Dddracoo, ben jij dat?' vraag ik waarop ik tegen de muur word gedrukt. Draco's ogen straren me aan waarop hij zijn finger rustig tegen mijn lip druk.
' Shssss stil anders horen ze ons nog' herhaalt hij en legt een plukje haar achter mijn oor.' Weetje y/n, je maakt mijn hoofd zo fucking moe' Zegt hij waarop ik hem confused aankijk.
' Wat is je probleem? ik wil gwn afstand van je en me focussen op Mattheo. Dit kan niet zo langer door gaan!'
Draco kijkt me aan en tilt mijn kin op. ' Als je dat echt wil, Ga dan, loop nu weg en ik weet zeker dat je dit niet wil.
Als je naar beneden loopt zal ik je niet meer storen' Met de laatste paar worden die hij zegt breekt mijn hart in tweeën.
Wat moet ik nu...
JE LEEST
it was just a game
FanfictionDraco draait de fles om en hij land op... IT WAS JUST A GAME Je bent terug gekomen op Hogwarts en komt een oude bekende tegen" Draco Malfoy" Zal het uitlopen tot Haat of Liefde? en wat houd deze jongen toch geheim. Mattheo riddle de populaire jong...